Allereerste Blogpost!

11376092_1469209340039756_1989807559_n

Hey!

Welkom op mijn blog “By Tionne”. (Mijn naam spreek je uit als “Tajon”.. hihi) Je leest nu mijn allereerste blogpost.. Op mijn blog vind je : Beauty, Fashion en Lifestyle. Ik heb al 2 jaar een Instagram-account (@beauty_splash wat nu verandert is in @bytionne_) waar redelijk veel mensen tevreden over zijn, en ikzelf natuurlijk ook! Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Ik doe in ieder geval mijn best voor jullie!

Liefs,

Tionne ❤

5 gedachtes over “Allereerste Blogpost!

  1. Je hebt echt een geweldig instgram account! Ik blog als best lang en het word steeds leuker! Ik hoop dat kijk het bloggen ook leuk gaat vinden😘

    Like

Geef een reactie

