Kruidvat Spa Secrets Review ❤

SpaSec1

Hi Meiden!

Ik kwam deze prachtige producten tegen bij de Kruidvat. In totaal hebben ze 3 verschillende “Thema’s”, namelijk : Treasures of Morocco, Miracles of Bali en Traditions of Japan.

Ik ben gegaan voor een Body Cream van Miracles of Bali, en voor een Hand Cream van Treasures of Morocco. Wil je weten wat ik ervan vind? Lees dan gezellig verder!

SpaSec2

Deze Body Cream ruikt naar een heerlijke combinatie van Kokosnootwater en Frangipani. Ik vind vooral Kokosnoot heel overheersend in deze zachte Body Cream, I like it! De textuur van de Body Cream is lekker romig, voelt helemaal niet vettig aan en smeert heel fijn uit. Als ik de cream aanbreng voelt mijn lichaam gelijk heerlijk zacht aan, dit is sowieso een aanrader!

SpaSec3

Kruidvat Miracles of Bali Body Cream €4,99

SpaSec4

En dan deze Hand Cream.. Deze ruikt zo ontzettend lekker naar Marrokaanse Argan Olie en Rozen! Hier ben ik ook helemaal weg van. Vooral als je droge handen hebt, verzorgt deze Hand Cream je handen super goed. Het maakt mijn huid zijdezacht. Daarnaast heb je er maar een kleine hoeveelheid van nodig, perfect toch?

SpaSec5

Kruidvat Treasures of Morocco Hand Cream €2,99

Zoals je wel kunt lezen ben ik er heel enthousiast over. Ik zou zeker nog wel een paar andere producten van deze heerlijke lijn willen proberen!

Liefs,

Tionne ❤

Een gedachte over “Kruidvat Spa Secrets Review ❤

  1. Pingback: 5 Favoriete producten onder de €5,- ❤ | By Tionne .

Geef een reactie

