Shoplog Eindhoven ❤

Ehv2071

Hoi Meiden!

Ik ben afgelopen Zaterdag naar Eindhoven geweest om te winkelen, en ik heb weer een paar dingen goedkoop kunnen scoren.. Ben je benieuwd naar wat ik heb gekocht? Kijk dan snel verder..

Ik liep langs de Douglas, en in de ingang van de winkel stond een bak met L’Oréal producten voor maar €2,- per stuk. Ik vond uiteindelijk maar één product dat ik wilde kopen, en dat was een Shine Caresse lipgloss in de kleur “200 Princess”.

Ehv2072

Daarna kwam ik aan bij The Body Shop. Ik liep er eventjes rond om iets te zoeken voor de winactie (Doe jij al mee? Kijk op mijn Instagram @beauty_splash). Ik had ook al iets gelezen over de Voyage lijn, dus ik vroeg waar deze producten lagen. De medewerkster zei : “Officieel zijn die producten pas vanaf Dinsdag 21 Juli verkrijgbaar, maar we hebben ze wel al achter liggen”. Ik mocht er al iets van uitkiezen! 🙂 Ik heb gekozen voor een Shower Gel. << Komt een review over!

Bij Claire’s kocht ik één paar oorbellen in de Sale : Super schattige Mintgroene vierkantjes met diamantjes eromheen. Lekker zomers!

Ehv2073

En als laatst bij de Primark kocht ik een wenkbrauwpotlood. Ik gebruik dat soort dingen eigenlijk nooit, maar ik wilde het wel een keer uitproberen. Daarnaast heb ik ook nog beneden bij de sieraden gekeken. En kwam ik bij de kassa aan met een set ringen €3,- en een ketting €2,-! Dat was dan alles wat ik heb gekocht. Ik hoop dat jullie het leuk vonden 💋

Liefs,

Tionne ❤

Een gedachte over “Shoplog Eindhoven ❤

Geef een reactie

