The Body Shop Italian Summer Fig Shower Gel ❤

TBSfig1

Hey Lieverds!

Ik heb weer een review voor jullie.. Dit keer gaat het over een bijzondere lijn van The Body Shop! Namelijk de “Voyage” lijn, deze lijn zit vol met mysterieuze, frisse geuren vanuit heel de wereld. Ben je benieuwd? Lees dan lekker verder..

Ik vind de verpakking van de producten die ik in de winkels zag prachtig! Oogt vrij chique en daarbij ook nog eens te koop voor een leuk prijsje. Ik ben gegaan voor een Shower Gel. Ik rook aan het flesje, en ik rook een heerlijke frisse zomergeur. Zoals de naam zegt moet dit naar Italiaanse vijgen ruiken, ik heb eerlijk gezegd nog nooit echt vijgen geroken of geproefd. Maar het ruikt dus wel heel fris.

TBSfig2

De substantie van de Shower Gel is fijn, en hij is gewoon doorzichtig. Verder heb ik er niet echt veel over te zeggen. Ik ben er gewoon heel erg over te spreken, en ik zou er nog wel een paar producten meer van willen hebben!

Italian Summer Fig Shower Gel €10,00

Liefs,

Tionne ❤

Een gedachte over “The Body Shop Italian Summer Fig Shower Gel ❤

  1. Pingback: The Body Shop – Fijian Water Lotus Eau de Toilette ❤ | By Tionne .

Geef een reactie

