❤ TAG ❤ Would You Rather?

Hey!

Vandaag heb ik een tag voor jullie! Namelijk de “Would You Rather” tag. Dit houd in dat er twee (moeilijke) opties zijn, waaruit je er ééntje mag kiezen. Ik heb jullie vragen via Instagram in de tag verwerkt! Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan gerust verder..

1. Nagellak op je mond, of Lipstick op je nagels?

Haha! Dan ga ik voor Lipstick op mijn nagels.. Want Nagellak op mijn mond? Bah! Dan ruik je die chemische lucht de hele dag, en dan proef je er misschien ook wel wat van. Uhm.. nee niks voor mij!

2. Liever altijd natte sokken, of altijd een nat shirt?

Niet moeilijk.. Ik heb dan liever natte sokken dan een nat shirt. Natte sokken zijn ook wel irritant, maar een nat shirt plakt dan helemaal aan je lijf.. Brrr.

3. Voor altijd hakken, of altijd sneakers?

Easy! Ik draag nooit hakken, en als ik dat wel zou doen.. Zou ik toch altijd voor de sneakers gaan, omdat sneakers veel fijner lopen en daarbij niet onhandig zijn bij het rennen bijvoorbeeld.

4. Voor altijd stekels, of vogelnest haar?

Stekels betekent kort. En kort haar.. nee. Daar kan ik denk ik niet mee leven 🙂 Dus dan maar vogelnest haar!

5. Liever glitter poepen, of confetti niezen?

Deze vraag vind ik altijd zo leuk! Haha.. nou dan ga ik maar voor confetti niezen. Want glitter is al niet makkelijk van je lichaam af te halen, laat staan.. iieeuww! Èn met confetti niezen, is het altijd een feestje 🙂

6. Liever van binnen mooi en van buiten lelijk, of van binnen lelijk en van buiten mooi?

Moeilijk.. Mooi en lelijk? In principe zijn dat meningen. Dus ja, kan ik hier antwoord op geven?

7. Altijd alleen Nagellak, of altijd alleen Lipstick?

Ik houd evenveel van Nagellak als van Lipstick. Maar alsnog ga ik liever voor nagellak. Want, ik kan nog altijd lippenbalsems of lipglosses op doen!

8. Liever behaarde benen, of behaarde armen?

Nou, dan ga ik maar voor de benen. Omdat, ik altijd nog in de zomer bijvoorbeeld een maxi-skirt of een lange broek kan dragen. En altijd maar een shirt met lange mouwen is veel te warm!

9. Liever elke dag super veel make-up, of nooit meer make-up?

Aangezien make-up/beauty zo’n beetje mijn passie is, kan ik niet zomaar NOOIT MEER make-up gaan dragen. Dus dan wordt het heel veel make-up! En dat hoeft dan ook niet met heftige kleuren,maar dat kan ook heel naturel 🙂 Dus ja deze was heel makkelijk.

10. Liever alleen een Blog, of liever een YouTube kanaal?

Ook weer makkelijk.. Want ik heb namelijk geen YouTube kanaal. Dus uiteraard alleen en Blog!

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden! Uiteraard mag iedereen deze tag van mij overnemen. En laat vooral een in de reacties weten, welke tag ik nog meer moet doen ❤

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

