L’Oréal Shine Caresse Lipgloss

ShineCaresse3

Hey!

Ik heb weer een review voor jullie, ik ga mijn mening delen over de L’Oréal Shine Caresse Lipgloss in de kleur “200 Princess”. Ben jij benieuwd naar mijn mening, en naar de swatch? Lees dan verder..

ShineCaresse1

Ik kocht deze lipgloss – alsof ik nog niet genoeg lipgloss heb – in Eindhoven bij de Douglas. Hij was flink afgeprijsd, dus ik kon deze beauty niet laten liggen! De verpakking ziet er chique uit, oogt dus helemaal niet goedkoop. En ik denk dat het komt door de gouden huls, en de vorm. In het midden zie je een stuk kleur, dat is de kleur lipgloss die erin zit. Mooi detail!

ShineCaresse2

Maar nu over naar de inhoud.. De geur van de lipgloss is super! Ik kan de geur niet echt beschrijven maar, het ruikt een soort van zoetachtig. Heel lekker, je zou het zomaar van je lippen af willen likken. De substantie is niet heel plakkerig.. wat je wel meestal verwacht bij een lipgloss.

ShineCaresse3

En ten slotte de applicator, Dit zijn nou altijd de soort applicators die ik fijn vind bij lipgloss. De applicator is druppelvormig met kleine haartjes. Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden!

L’Oréal Shine Caresse Lipgloss (afgeprijsd van €14,95 naar €2,00)

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

