Mini Unboxing – Skull Flowers ❤

SkullFlowers1

Hoi Lieve Bezoeksters!

Ik heb vandaag een envelop van Skull Flowers ontvangen.. Ik heb namelijk 2 sieraden uit mogen kiezen. Benieuwd? Lees dan lekker verder..

De sieraden kwamen in een stevige kartonnen envelop. Ik opende de envelop, en ik haalde er een super gave paarse armband uit met een heel mooi Gouden ananas bedeltje. Ten slotte zat er nog een supermooie Saturnus Choker in, en een visitekaartje van de webshop.

Het armbandje is verstelbaar, dus daarom draagbaar voor iedereen! Ik vind het ananasje super schattig en hip, daarnaast zitten er nog twee gouden kralen aan die het – voor mijn gevoel -helemaal afmaken!

Nu de bekende Choker! Ik vind zo’n soort kettinkjes zo super gaaf, maar ik heb er eigenlijk nooit een gekocht. Dus dit is mijn 1ste Choker. En dan ook nog gelijk zo’n prachtige. Voor de gene die niet weten wat een Choker is.. het is een hele korte ketting, met meestal een stoer of simpel bedeltje eraan. Ik ben een grote fan!

SkullFlowers2

Ananas armbandje €2,95

Saturnus Choker €4,95

Op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/skullflowers/ vind je heel veel leuke, zelfgemaakte sieraden. Neem snel een kijkje, en misschien vind jij er ook wel toffe sieraden! Aanrader.. ❤

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

