Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil ❤

ColorDrama1

Hey Lieverds!

Vandaag review ik voor jullie de Color Drama Intense Velvet Lip Pencil van Maybelline! Uhm.. ja dat is een hele mond vol. Ik kocht deze bij de 1+1 Actie bij de Kruidvat. Benieuwd naar mijn mening en de swatch? Kijk en lees dan snel verder..

ColorDrama2

Ik wilde zo’n chubby Lip Pencil van Maybelline al best lang! Maar ik had nooit echt diep nagedacht over welke kleur ik nou zou nemen. Ik stond in de winkel voor het Maybelline schap, en toen begon ik maar te improviseren.. En ik heb uiteindelijk een perfecte keuze gemaakt!

Ik heb gekozen voor de kleur “630 Nude Perfection”. Het potloodje is klein en compact en daarom dus makkelijk mee te nemen in je tas.

ColorDrama3
De substantie van het Lippotlood is heel creamy, en naar mijn mening niet heel “Velvet”. Maar meer glossy! Niet dat ik dat erg vind, want mijn voorkeur gaat altijd meer naar glossy en shiny.

ColorDrama1

Mijn conclusie is.. Dit word gegarandeerd een everyday product voor mij! Een absolute aanrader, Love it! ❤

Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil €6,99

Liefs,

Tionne ❤

Een gedachte over “Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil ❤

  1. Pingback: 3x Ombre Lips! 💋 |

Geef een reactie

