Lip Product ❤ TAG ❤

Vandaag heb ik weer een Tag voor jullie! Dit keer een Tag die meer op Beauty gericht is, namelijk de “Lip Product TAG” Ik beantwoord dan allemaal vragen over mijn lipproducten! Benieuwd? Lees dan maar verder..

LipTag1

1. Favoriete Lipbalsem/Lipverzorging

Ohja! Dat is sowieso mijn enige EOS lippenbalsem. De verpakking is cute, en ik gebruik ‘m heel graag. Verzorgt mijn lippen super, en ruikt heerlijk! Daarnaast vind ik de Babylips van de Dr.Rescue lijn ook helemáál niet verkeerd!

LipTag2

2. Beste opvallende rode Lipstick

Aangezien ik niet extreem veel rode Lipsticks heb en draag. Is er toch wel eentje die knalt! Dat is deze Lipstick van Claire’s.

LipTag3

3. Beste Luxe en Goedkope Lipproduct

Helaas heb ik (nog) geen “Luxe” lipproduct, zoals : YSL, Guerlain of Dior. Maar voor mijn gevoel is MAC ook best Luxe! Dus dan ga ik bij Luxe voor MAC Brave. En als beste, goedkope lipproduct ga ik voor “06 Barely There!” van Essence. Ik vind het een mooie kleur, en de kwaliteit is top!

LipTag4

4. Beste MAC Lipstick

Ik heb in totaal maar 2 MAC lippies. En van de twee (Please Me & Brave) kies ik toch voor Brave. Deze is iets meer nude, en ietsje donkerder. Dus die past ook het best bij mijn huidskleur!

LipTag5

5. Meest teleurstellend lipproduct

Ik moest hier wel even over nadenken (niet dat ik nooit miskopen doe ofzo). Maar deze vraag was niet gemakkelijk. Uiteindelijk heb ik wel een lipstick gevonden die mij niet goed beviel. Dat was deze Fogan lipstick. Ookal was ‘ie €1,-, en je er niet veel van kan verwachten. Deze had bijna geen pigmentatie!

LipTag6

6. Lippotlood : Wel of Niet doen?

Ja! Zeker doen. Ik heb zelf niet zoveel lippotloodjes (in totaal heb ik er 5). Maar ik ben er wel fan van! Bijvoorbeeld over heel je lippen, of gewoon een lijntje met wat lipstick eroverheen.

LipTag7

7. Beste Lipgloss

Yay! Veel houden er niet van omdat het zo plakkerig is. Maar daar stoor ik me eigen niet aan. Lipgloss.. Mijn favorieten zijn van Rimmel. Namelijk de “Oh My Gloss!” glossjes. De kleurtjes zijn mooi, en de applicator brengt fijn aan.

LipTag8

8. Iets extra’s

Als extraatje kies ik voor een Melted Liquified Long Wear Lipstick van Too Faced. Helaas is deze bij de Sephora verkrijgbaar, en dus niet hier in Nederland.. Ik heb deze gewonnen. Ik ben er super blij mee! Hij heeft een soort van Satin finish. Love for this one.. ❤

Dit was de TAG! Iedereen mag ‘m van mij overnemen..

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

