5 Favoriete producten onder de €5,- ❤

5onder56

Hey Meiden!

Daar ben ik weer met een blogpost na 2 dagen.. Vandaag heb ik een leuk artikel voor de Budgetlovers! Kijk je mee?

5onder55

Mijn eerste favoriete budgetproduct is van Essence! Hoe kan het ook anders.. haha. Essence is een van mijn favoriete merken als het gaat om budget beauty. Ik heb hier de lipstick “16 I’m Yours”, maar niet alleen deze lipstick is een favoriet, nee al mijn Essence lipsticks zijn lovies die ik graag gebruik!

Essence Long Lasting Lipstick €2,39

5onder54

Nu heb ik een heel fijn verzorgingsproduct dat ik er vaak bij pak. Namelijk de Kruidvat Treasures of Morocco Hand Cream, ik heb hier ook al eerder een REVIEW over geschreven. De Cream verzorgt gewoon heel goed, en ruikt tè lekker!

Kruidvat Treasures of Morocco Hand Cream €2,99

5onder52

In mijn top 5 Budgettoppers mag ook een nagellak niet ontbreken. Hiervoor wil ik de nagellak van Kiko aangeven. De textuur van de nagellak is ontzettend fijn, het kwastje is breed en de kleur blijft er heel lang opzitten. In één woord FANTASTISCH.

Kiko Quik Dry Nail Laquer €3,90

5onder51

Daarna ook nog een budgetproduct voor de ogen. Namelijk een héle fijne mascara van.. Ja alweer.. Essence! Het is en blijft een fijn en goedkoop Make-up merk. Daar mag ik niet over liegen. Dit is de LashMania Mascara, het borsteltje is van rubber en geeft een “False Lash” effect. Daarbij krijg je ook nog eens veel volume, en zitten er geen klontjes in de mascara!

Lash Mania Mascara €2,89

5onder53

En ten slotte om de mascara, oogschaduw en eyeliner van je ogen af te halen is hier.. De Bye Bye Eye Makeup Remover van de Hema! Parfum-vrij + een zachte substantie! Daarom ook weer een groot favoriet van mij.

Bye Bye Eye Makeup Remover Milk €1,75

Dit waren dan mijn 5 Favoriete producten onder de €5,- , Bedankt voor het lezen!

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

