Mini Unboxing – Strikjes enzo ❤

20150730_190012-1

Hey Girls!

Ik kreeg gisteren weer een leuke envelop in de brievenbus. Ik mocht namelijk van Strikjes enzo twee superleuke sieraden uitzoeken! Lees lekker verder..

20150730_190022-1

Ik ontving deze leuke envelop. Ik opende de envelop, en ik haalde er een klein schattig zakje uit. In dat zakje zaten de sieraden die ik heb uitgekozen. Zo leuk!

20150730_190102-1

In het schattige zakje zat een Ibiza Armband “Light Peach”, Ibiza elastiekjes “Zig Zag 01”, een leuk visitekaartje en een klein Gelukspoppetje – die niet op de foto staat – .

20150730_190340-1

Dit zijn de armbanden. Ik vind ze zó leuk! Lekker zomers, en de armbanden kun je goed combineren met een witte outfit. Dan springen de kleuren er echt uit! De elastiekjes zijn te dragen om je arm of in je haar.  De Zig Zag elastiekjes zijn alle 3 verschillend : Zig Zag patroontje, Roze en Zwart met een leuk bedeltje. En de Ibiza armband is heel licht van kleur, en er hangt een klein flosje aan met een sterretje. Deze armband is ook weer goed te combineren met een chique, maar ook met een speelse outfit.

20150730_190414-1

Ik vind deze combinatie heel leuk! De Ibiza armband met het zwarte elastiekje. ❤

Ibiza Elastiekjes €4,25

Ibiza Armband €5,95

20150730_190254-1

De armbandjes en elastiekjes op de site van Strikjes enzo (< Klikbare link) zijn super schattig en stylish! Neem vooral een kijkje op de site, en vast en zeker slaag jij ook met hele leuk armbandjes of elastiekjes.

– Winactie –

Doe jij al mee met de winactie van @strikjes_enzo op Instagram? Ze geven bij 500 volgers een superleuk roze horloge weg! Ga naar het account @strikjes_enzo en laat onder de foto weten dat je meedoet, èn tag al je vriendinnen! Veel Succes xx

Liefs,

Tionne ❤

4 gedachtes over “Mini Unboxing – Strikjes enzo ❤

Geef een reactie

