Mini Unboxing – DRY&Dressed ❤

DryDressed12

Yay!

Wat vind ik het toch leuk om over Unboxingen te schrijven! Ik kreeg Zaterdag een klein Mintgroen gestreept pakketje van de postbode. En ik vond het toen al helemaal leuk! Ben je ook benieuwd? Kijk dan snel verder..

DryDressed1

Ik kon niet wachten om het pakketje open te maken. Wat een feest, zo’n pakketje van DRY&Dressed! Er zat Mintgroen papier in, heel veel schattige zakjes met sieraden en een brief..

DryDressed2DryDressed3DryDressed4

Ik haalde er twee zakjes uit. Er zat een kaartje aan het ene zakje. Er stond op : “Lieve Tionne, cadeautjes weggeven is erg leuk maar… cadeautjes krijgen is nóg leuker! Alsjeblieft, deze is voor jou! – xoxo –” Ik vind dit zo lief! Echt ik had er geen woorden voor. In het zakje zat een prachtige ketting met een klein zilveren balletje met steentjes eraan. In het andere zakje zat nog een prachtige armband, die doen ze als extraatje bij iedere order! 🙂

DryDressed5

Dit is de armband, en mijn Airbrush Tattoo.. Hihi, ik kan van allebei geen genoeg krijgen!

DryDressed10DryDressed9

Ook heb ik en prachtige BULLS Top van DRY&Dressed gekregen. Hier komt nog vast en zeker een aparte Outfit Post van online. Tof om te combineren met een kort broekje! Love it ❤

DryDressed6DryDressed8DryDressed7

En dan.. Het leukste als laatst! Ik mag van DRY&Dressed ook twee setjes met sieraden weggeven aan twee van mijn lieve volgers! Als het al niet leuk genoeg was.. Voor meer info over de winactie kijk op onze Instagram-accounts @dryanddressed & @bytionne_ ! (START WINACTIE 3-8-2015 19:00)

Ook heb ik nog een kortingscode voor jullie! De code is : “BYTIONNE“. Hiermee krijg jij 10% korting op het totale orderbedrag. Dus ga snel naar de site van DRY&Dressed (< KLIK OP DE LINK) en laad je winkelmandje vol!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

