Mini Unboxing – Happy Arm Candy ❤

HappyArmCandy11HapyyArmCandy13

Hey!

Ik heb hier weer hele leuke armbandjes binnen gekregen. Dit keer van het merk “Happy Arm Candy”! De naam klinkt al leuk, dus waarom zo de envelop dan niet even leuk zijn? Heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Lees dan snel verder..

In de envelop zat een klein rood zakje met de armbandjes erin..

HappyArmCandy1HappyArmCandy2

Dit is de superleuke zomerse armcandy! In principe kun je dit niet alleen dragen inde zomer, maar eigenlijk in elk seizoen! Ik vind het allemaal zo cute bij elkaar ❤

HappyArmCandy4HappyArmCandy3Eerst dit super schattige geweefde armbandje! Het doet me denken aan de Ibiza stijl..

De sluiting moet je gewoon aantrekken, en is heel feestelijk met allerlei touwtjes met kralen eraan. 🙂

Dit armbandje is heel leuk, en lekker simpel! Overal mee te combineren..

HappyArmCandy5Deze vind ik leuk! Simpel, maar het voegt sowieso iets toe aan je outfit..

HappyArmCandy6 Dit schattige bandje met panterprint vind ik goed passen bij de vorige armband. Bruin-achtig, classy en uiteraard stijlvol!

Aww.. Made With Love ❤

HappyArmCandy8HappyArmCandy7

Dit is een leuk roze elastiekje, wat je zowel in je haar als om je pols kunt dragen! Cute.. 😉

HappyArmCandy9 Ik wil Happy Arm Candy (< KLIKBARE LINK) hartstikke bedanken voor de supertoffe armbandjes! Ik ben er heel blij mee..

Happy Arm Candy verkoopt honderden leuke armbandjes in haar webshop voor een héél klein prijsje!

Ook zo’n leuke armcandy bestellen? Ga naar http://www.happyarmcandy.nl/

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

