Essence Stay Natural Concealer ❤

StayConceal1

Hey!

Hier ben ik weer.. eindelijk weer eens met een review! Dit keer review ik een concealer voor jullie. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel mee..

Ik kocht deze concealer bij de Kruidvat van het merk Essence. Ze hebben vrij veel verschillende soorten concealers van dat merk, en nooit hebben ze een kleur die echt bij mij past. Toch zag ik ergens onderaan de kleur “04 Soft Honey”. Dat was de donkerste kleur.. ik nam m maar mee.

StayConceal4

Je kunt de concealer onderaan aandraaien (net als bij lippenbalsem), en dan komt de inhoud eruit. Het heeft een kwastje aan het uiteinde, dus daarmee breng je de concealer aan onder je ogen, of op oneffeneheden.

StayConceal2

Dit is wat er op de achterkant staat.. oke. Alweer onleesbaar dus! 😉 “Concealer naturally covers imperfections… *onleesbaar..* dark circles.” Dus ja.. zo gaat dat altijd, maar ondanks dat weet ik wat het doet en hoe ik het moet gebruiken. Daarnaast kun je het ook gewoon op de site van Essence zoeken naar het product, en de beschrijving ervan.

StayConceal3

Als je draait, komt er dus concealer uit! Naar mijn mening is het handig.. De concealer smeert fijn uit.

StayConceal5 Oke oke.. Don’t judge me. Maar de concealer is sowieso te licht, ookal is het de donkerste kleur 😦 Ik heb ‘m ook getest onder mijn ogen, en daar geeft de concealer laat de concealer een witte veeg achter. Wat helemaal niet wil zeggen dat de pigmentatie hartstikke goed is!

StayConceal7 Mijn conclusie is. Het product is top voor de prijs! Helaas voor mij te licht, en wil ik dus zeggen dat Essence (en ook vele andere merken) concealers of foundations moeten uitbrengen voor een donkere of getinte huid. Want dat maakt het een stuk makkelijker! btw.. ben nog steeds aan het zoeken naar een goede concealer. Iemand tips?

StayConceal8 Essence Stay Natural Concealer €1,99 (Kruidvat)

Liefs,

Tionne ❤

5 gedachtes over “Essence Stay Natural Concealer ❤

  1. Ik heb hetzelfde probleem dat ze niet veel donkere kleuren hebben! Ik zou fit me concealer van maybelline proberen als je iets van de drogist zoekt. Die hebben wel twee donkere kleuren. Alleen bij etos hebben ze die geloof ik, niet bij kruitvat.

    Like

  2. Pingback: Mijn Wenkbrauwroutine |

  3. Pingback: Miss Sporty Perfect Stay Liquid Concealer |

Geef een reactie

