Mini Unboxing – MBrace Accessoires ❤

MBrace5

Ik ontving van MBrace Accecoires wel een leuk blogpakketje! Benieuwd wat erin zat? Lees dan gauw verder..

MBrace4

In de envelop zat een plastic zakje met daarin een leuk berichtje voor mij, een visitekaartje en uiteraard de mooie armbandjes die ik mocht uitkiezen :).

MBrace3

Dit zijn de armbanden. Ook weer helemaal top voor dit seizoen, cute voor naar een festival of voor naar het strand ook heel leuk. Het bovenste armbandje is gemaakt van elastiek, en de onderste van touw. De armbandjes die naar me zijn opgestuurd zien er zo schattig uit! Complimenten voor Marloes 😉

Een heel leuk detail bij de armbanden vind ik wel de neonroze kraaltjes, en de gouden kraaltjes door de linker armband heen. Dat maakt het nou echt af!

MBrace2

Dit is de Festival bracelet. Gemaakt van een turquoise touwtje met neonroze kraaltjes en gouden details.

MBrace1

En dan de Hot Pink Gold Star armband! Deze is toch ook zo leuk.. Love it! ❤

Ik ga deze vrolijke armbandjes deze zomer denk ik nog heel vaak dragen, heel erg bedankt Marloes!

MBrace6

                                                                         Logo MBrace Accessoires ^

MBrace Accessoires is te vinden op Instagram (@mbrace.accessoires) èn op Facebook (Mbrace.accessoires). Ze maakt echt te leuke accessoires, zeker de moeite waard om is even op haar social media te kijken.

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

