Summer Cheer Leopard I – ZonnebrillenKing.nl ❤

ZonneKing1

De zon breekt weer door, dus we kunnen onze mooiste zonnebril opzetten! Ik mocht er een ontvangen van ZonnebrillenKing.nl. Alles over de zonnebril en mijn mening staat in dit artikel! Benieuwd? Lees dan lekker verder..

Ik koos voor de bril “Summer Cheer Leopard I”. Ik vond het montuur en de glazen heel mooi! Zo’n vorm en print heb ik nog nooit gehad 🙂

ZonneKing3 Als je de bril opzet zijn het wel donkere glazen! I like it ❤

ZonneKing5

Oke, dit is echt zo’n “Messy Hair, Don’t Care” foto.. Haha sorry!

ZonneKing7 Ik heb nu 4 favoriete zonnebrillen die ik het meest draag. En deze komt dan echt wel op de 2de plek! Op de eerste plek staat mijn fake RayBan uit Spanje 😛

ZonneKing6Op ZonnebrillenKing.nl (< KLIKBARE LINK) vind je honderden toffe en hippe zonnebrillen voor niet duurder dan €9,95. Je hebt er alle verschillende monturen en glazen, en gewoon echt vanalles! Dus neem zeker even kijkje op de website ❤

Summer Cheer Leopard I €9,95

Hebben jullie al ooit iets op ZonnebrillenKing.nl besteld? En wat is jullie favoriete zonnebril? 🙂

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

