Mini Unboxing – Bothai Bracelets ❤

Bothai1

Ben ik weer met een Unboxing! Dit keer van Bothai Bracelets.. Zij verkopen de meest leuke armbandjes geïnspireerd door de natuur, de zomer èn Ibiza! Benieuwd? Kijk en lees snel verder..

Ik ontving een leuke envelop versierd met Washi tape. In de envelop zat een klein oranje zakje, so cute!

Bothai6Bothai5

In het schattige zakje zaten twee armbanden. Een soort van Ibiza bracelet èn nog een leuk zomers armbandje met een oog eraan!

Bothai4Bothai3

De armbanden zijn heel leuk te combineren bij een zomerse outfit, en perfect voor een festival! Ik vind ze echt zo leuk!

Bothai2

De Ibiza armband – zo noem ik ‘m dan even – kun je vastmaken door de touwtjes aan elkaar vast te knopen. En de oranje zomerarmband moet je aan de touwtjes aantrekken zodat ‘ie perfect past!

Bothai3

Bothai Bracelets is gevestigd in Amsterdam, en ze verzenden hun schattige armbandjes door héél Europa! Kijk vooral op hun Instagram account @bothai_bracelets (< KLIKBARE LINK IG) èn uiteraard als je geen Instagram hebt op hun Facebook-pagina Bothai Bracelets (< KLIKBARE LINK FB). Ik ben in ieder geval groot fan van de Bothai Bracelets! ❤

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

