Beauty & Beadz – Seastar Ibiza bracelet ❤

BeautyBeadz3

Ik heb van Beauty & Beadz een héél tof armbandje mogen uitzoeken, en ik koos voor de Seastar Ibiza armband. Ik ben er heel blij mee! Lees je mee..?

BeautyBeadz1

De armband zat in een heel leuk zakje! Ik vind deze armband echt zóóó PRETTY! Waarschijnlijk omdat de kleuren zo mooi matchen en er een klein schattig gouden zeesterretje aan zit. Het geeft me gelijk zo’n strandgevoel..

BeautyBeadz4

De armband is te combineren bij heel veel verschillende outfits! Ik zou ‘m dragen bij een wit blouseje met een short en leuke slippers.. Leuk naar het strand of naar een feestje!

Kim van Beauty & Beadz maakt hele mooie en hippe armbandjes die echt aan te raden zijn! Ze zijn van goede kwaliteit, en voor een tof prijsje te bestellen! Alle armbanden, horloges en accessoires die verkrijgbaar zijn in de webshop vind je HIER (< KLIKBARE LINK). Ze heeft ook een Instagram account genaamd @beautyandbeadz en een Facebook Pagina.

BeautyBeadz2

Heb jij al een sieraad van Beauty & Beadz?

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

