Sevenbien Fashion ❤

1AAlogossevenbien7 In deze advertorial vertel ik jullie meer over de webshop “Sevenbien Fashion”! Benieuwd? Lees dan snel verder..

Sevenbien is een mooie en goedverzorgde webshop waar je alle Fashion statements van Kleding tot accessoires kan bestellen voor een lage prijs! Zo kun je er dameskleding èn vele goedkope damesschoenen bestellen. Ik heb op de site gekeken en ik kon zo mijn winkelmandje wel vullen met van alles!

Lace-Flora-espadrilles-zwart-2-510x600

Ook kun je bij Sevenbien slagen voor super leuke accessoires en sieraden!

621-114x130 En dan hier nog een kleine kiek naar de prachtige dameskleding! ❤

203-247x300Lace-Code-Top-roze-2-247x300

Sevenbien is kort gezegd een grote Fashion webshop waar je al je statements kunt vinden! Ik vind dat ze naar mijn smaak echt hele leuke kleding, schoenen èn sieraden hebben. En ik ben er echt heel enthousiast over 🙂

Deze advertorial is in samenwerking met Sevenbien Fashion en heeft geen invloed op mijn mening. Ik vind het oprecht een toffe webshop!

Heb jij al iets geshopt bij Sevenbien Fashion ?

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

