The Body Shop – Fijian Water Lotus Eau de Toilette ❤

TBSFiji8

Vandaag review ik voor jullie een héérlijke geur! Ik ben er echt letterlijk gek op en ik vind dit tot nu een van favoriete geuren EVER!! Benieuwd? Kijk maar snel mee..

TBSFiji4

Ik heb het over een geurtje van The Body Shop die ik 2 weken terug won via het Instagram-account van @thebodyshopnl. Dit is een van de geuren uit de gloednieuwe “Voyage” lijn van deze zomer. Ze hebben in totaal 5 verschillende geuren en producten.. En ik heb er 2 van. Ik schreef over de Italian Fig Showergel (< KLIKBARE LINK) ook een review.

TBSFiji2

Nu over naar de geur zelf.. Ik vind dat de geur niet zo bloemig ruikt door de Lotus, maar juist super fris! Héérlijk.. ❤ Ik droom bij deze eau de toilette helemaal weg naar een  warm land, en een strand met helder blauw water.. The Body Shop beschrijft deze geur als fris, een beetje bloemig en geïnspireerd door de waterlotus uit Fiji die word geplukt uit de Stille Oceaan.

                                                                          Het prachtige doosje..

TBSFiji5 “Once believed to be divine, the essence of water lotuses, or “sacred lilies”, has been used since ancient times to produce perfumes. We found our lotuses in heavenly Fiji, where they flourish under the sun…

We hand-picked and separated the petals by hand to obtain the purest extract for our sweetly fresh blooming lotus fragrance with a sparkling top notes, blending into a pure, marine dry down.”TBSFiji6                                                                                           ❤TBSFiji7

In de flacon zit 50ML aan eau de toilette.

Ik ben heel erg blij en dankbaar dat ik deze geur heb mogen ontvangen! 🙂 Ik heb ‘m nu al veel gedragen.

TBSFiji3

Fijian Water Lotus eau de toilette €27,00

Heb jij al iets van de Voyage-lijn? 

Liefs,

Tionne ❤

2 gedachtes over “The Body Shop – Fijian Water Lotus Eau de Toilette ❤

Geef een reactie

