Budget Swap Challenge met SincerelyHatty! ❤

SwapHxT1

Ik en Hatice van SincerelyHatty hebben de Budget Swap Challenge verzonnen èn uitgevoerd! Benieuwd naar de challenge en naar mijn gekregen producten? Je leest het allemaal in dit artikel!

Hatice kwam op een idee om een Swap Challenge met mij te doen.. Dit houd in dat wij allebei iets voor €5,- voor elkaar moesten kopen. Ik was geslaagd, Hatice geslaagd. Helemaal top! We stuurden het naar elkaar op en maakten een artikel over deze challenge! Dit is wat ik kreeg van Hatice..

Als eerst haalde ik er een brief uit :

“10 augustus, 2015

Hoi lieve Tionne,

Ik heb heel veel plezier gehad met het shoppen van leuke dingetjes! Ik hoop dat je ze net zo leuk vindt als ik! Ik heb een accessoire gehaald. Ik vind hem persoonlijk leuk, maar mijn zusje niet. Er zit echter een betekenis achter. De twee dingen moeten ons voorstellen, die aan elkaar zitten. Ik hoop dat we door middel van deze swap meer “closer” worden en elkaar als bloggers kunnen steunen. De ketting is het symbool voor onze vriendschap dus. En ik hoop dat je hem met liefde zult dragen.

Love, Hatice ❤”

SwapHxT2

Ze had alles mooi en netjes ingepakt! En het eerste wat ik eruit haalde was een klein schattig kettinkje van Opia (merk van de Primark). Het is heel simpel, maar toch.. het geeft een hele toevoeging aan je outfit.En btw Hatice heeft er een hele mooie betekenis bij verzonnen! Dat maakt het nog extra bijzonder 🙂

 SwapHxT3Daarna zat er een super klein en schattig tape setje bij! Deze is van de Hema. Er zitten 4 rolletjes tape bij en een houder. Super schattig! ❤

SwapHxT4 En dan nog iets heel handigs.. Refreshing Wipes! Super fijn. Bijvoorbeeld als je je handen niet kunt wassen als je in een pretpark of op en festival bent. Dan heb je deze vochtige doekjes met een heerlijk geurtje die alles weer goed maken!

SwapHxT5 Toen haalde ik er hele leuke elastiekjes uit! Je kunt ze om je arm dragen en of in je haar. Deze zijn helemaal in, en die van mij hebben hele leuke printjes 🙂

SwapHxT6 Èn tenslotte nog een lekkere Conditioner voor je haar! Deze lijkt me heel fijn, en ruikt waarschijnlijk ook heel lekker!

SwapHxT7 Ik ben heel blij met de spulletjes die Hatice mij heeft toegestuurd! Ze zijn voor het dagelijks gebruik heel handig, en ook nog eens mooi 🙂 Bedankt Hatice! En.. aangezien dit een Challenge is. Ga ik een paar mensen taggen om dit ook met een andere Blogger/Youtuber te doen. Ik tag Esmee van beautybyesmeexFleur van FleurtureMelissa van Glam and Glitters èn Esther en Elise van Happilyeverafterx ! Ik wil Hatice nogmaals heel erg bedanken.. en je kunt haar absoluut gaan volgen via haar Blog èn via haar Instagram-account.

– Wat vonden jullie van deze Swap?

Liefs,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Budget Swap Challenge met SincerelyHatty! ❤

Geef een reactie

