Triangl Dupe ❤

SummerEss7

Deze zomer heb je vast wel iemand gezien met een Triangl bikini. Deze trend is zo populair, en ik vind ze natuurlijk ook prachtig! Maar dan is er nog wel even één ding dat je moet weten.. ze zijn allemaal zo rond de €90,- wat ik eerlijk gezegd best prijzig vind voor een bikini. Maar ja het is waar.. van bijna elke bekende trend wordt wel een dupe gemaakt! En die heb ik van mijn moeder gekregen via internet 🙂 Benieuwd naar de site en mijn mening? Lees dan verder..

De Triangl Dupe is verkrijgbaar op de site Aliexpress.com. Je wordt er op die site mee dood gegooit, en je hebt best veel keus.Ik heb gekozen voor het model “Bambi” in de kleur “Bubble Mint”.

TrianglDupe2

Ze zeggen dat Triangl bikini’s niet echt rekbaar zijn en dat je daarom dus wel een maatje groter kunt pakken.. Dat was bij deze dupe ook! De stof is heel stroef, en daarom ook niet goed rekbaar. En dan heb ik het vooral over het broekje.

TrianglDupe3

Het topje is gewoon heel mooi, en niet van dat stroeve stof. Juist heel fijn en met een soort van gaatjes in de stof. Achter kun je het vast maken met een klik-systeem. 🙂

TrianglDupe1

Ik ben heel blij met mijn bikini! Ik vind het model en de kleur heel mooi. ❤

Ik heb de bikini dus besteld bij Aliexpress.com, hij moest helemaal vanuit China komen. En de bikini kon gewoon door de brievenbus, en als je vragen hebt over moeilijke dingen en douanekosten enzo.. NEE, dat is absoluut niet bij deze bestelling ter sprake gekomen 🙂 De verzending was Gratis en de bikini kostte slechts €9,10

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!

– Heb jij een Triangl (dupe) Bikini?

Liefs,

Tionne ❤

Geef een reactie

