Essence Sheer & Shine – 09 I Feel Pretty ❤

Essence094

In dit artikel lees je alles over een nieuwe Lipstick van Essence! Lees je gezellig verder? Dat zou ik wel leuk vinden 🙂

Ik liep door de grote Kruidvat in Eindhoven en toen zag ik ineens dat de nieuwe collectie van Essence al was gearriveerd! Wow shock.. ik wist niet dat dat al zo snel kwam? In ieder geval.. ik kon natuurlijk niet doorlopen, dus ik ging eens door het schap kijken naar nieuwe producten.

Essence091

Ik kwam al snel een lijn nieuwe Lipsticks tegen. Namelijk de “Sheer & Shine” Lipsticks. De huls was simpel, maar zag er veelbelovend uit. Dus toen begon ik maar met swatchen.

Essence096

Ik dacht eerst dat deze kleur (09 I Feel Pretty) tè donker voor mij was, maar toen ik de tester op mijn hand smeerde was het de perfecte kleur! Yay! Echt een kleur die in elk seizoen wel kan..

Essence092

                                                                    De welbekende “e” bovenop de dop.

Essence093 Wat kleine info over de Lipstick..

Essence095 Kortom. Ik heb mijn Lipstick wel gevonden! De kleur is mooi. Niet te donker èn ook niet te licht. Als je veel pigmentatie wil, moet je deze lipstick dus niet kopen. Ookal is het de bedoeling dat het niet veel pigment afgeeft. Denk aan de naam “Sheer & Shine”. Daar houd Essence zich wel aan! Hij is Sheer, en geeft ook best wat Shine! Perfect ❤

Dit was dan de review. Ik hoop dat jullie het leuk vonden 🙂

Essence095Essence Sheer & Shine €2,39

– Heb jij al een Lipstick van de “Sheer & Shine” lijn?

Liefs,

Tionne ❤

9 gedachtes over “Essence Sheer & Shine – 09 I Feel Pretty ❤

  1. Leuk artikel! Wil er vandaag ook om gaan, alleen vraag me af of hij in het eerste of tweede schap van essence zit? Heb namelijk alleen het eerste schap zitten in mijn dorp!

    Like

Geef een reactie

