The Body Shop Tea Tree Oil ❤

TBSttoil2

Vandaag review ik voor jullie een wondermiddel.. Misschien heb je het al kunnen lezen aan de titel! Benieuwd naar mijn mening? Lees gezellig verder.. want alles staat in dit artikel!

TBSttoil7                                                                                     I will 🙂 

TBSttoil6

Zoals ik al zei.. een wondermiddel. Ik ga het vandaag hebben over de Tea Tree Olie van The Body Shop. Ik heb dit XL 20ML potje gewonnen via het Instagram account van @thebodyshopnl.

TBSttoil4

Veel mensen zeggen dus dat het een wondermiddel is en dat het onzuiverheden na een paar dagen doet verwijderen. Klinkt goed toch? Ik probeerde de olie uit en keek of het echt waar was wat iedereen zei 🙂

Ik heb soms wel wat kleine onzuiverheden. Voordat ik ging slapen bracht ik twee druppels op een wattenstaafje aan en stipte het puistje aan. En de volgende dag was het puistje al uitgedroogd en minder erg!

TBSttoil3

De geur van de olie vind ik dan wel weer minder.. Ja de meeste zullen het wel lekker vinden. Maar ik ben er niet dol op. Ik vind het een beetje ruiken naar anti-muggen spul ofzo? haha..

Mijn conclusie over het product. Ik vind het een heel fijn product dat heel natuurlijk is – Body Shp.. duh. – en ook nog werkt ook! Ondanks de mindere geur, heb ik het er wel voor over 🙂 Het is een wondermiddel en dus zeker aan te raden.

TBSttoil5

Dit is mijn 2de Tea Tree product van The Body Shop. Ik heb er al een Skin Clearing Lotion van, maar die is helaas al op. Komt omdat deze lijn ook zo fijn is!

TBSttoil1 Tea Tree Oil 10ML €9,00

Tea Tree Oil 20ML €14,00

– Ben jij al bekend met de Tea Tree producten?

Liefs,

Tionne ❤

Een gedachte over “The Body Shop Tea Tree Oil ❤

  1. Pingback: My Everyday Make-up ❤ | By Tionne .

Geef een reactie

