Estilo Decoration Jewelery ❤

Estilo3

Ik mocht een paar hele leuke sieraden uitkiezen van Estilo Decoration! Ben je benieuwd naar deze mooie sieraden? Kijk en lees verder..

Estilo9

De sieraden zaten in een bruine envelop en hij was bestempeld met zegelwax.. En dat hartje, hoe cute! ❤

Estilo1 De sieraden kwamen in een schattig zakje. Er zat een visitekaartje in en de sieraden 🙂

Estilo2 Estilo11

Als eerst haalde ik er twee hele schattige armbandjes uit.. De roze is de “Colorful Beauty” en de blauwe met roze steentjes is de “Ibiza Pink“. Ik vind ze zó leuk! En lekker zomers..

Estilo6 Daarna kwam ik een leren armband tegen in het zakje. Dat was deze hippe roze armband (“Ibiza Leather”). Lekker Ibiza stijl en passend bij de zomer en de lente! Heel veel kleurtjes en kraaltjes en dat maakt me helemaal blij! 😀

Estilo7 En ten slotte geen armband.. Maar een supermooie ketting! OMG ❤ Deze is echt heel tof hoor. Met heel veel details en een hangertje eraan. Ik vind de gewone gemstone kettingen al mooi, maar deze. Wauw.

Estilo8Dit zijn dan nog eens de armbanden. Ik vind ze echt zo mooi en kleurrijk. Deze passen bij elke zomerse outfit !Estilo4

Ik wil Amoy van Estilo Decoration héél erg bedanken voor de mooie sieraden. En ik kan je aanraden om op de webshop te gaan kijken 🙂

Je kunt Estilo Decorations vinden in de webshop, op Instagram èn op Facebook ❤

Estilo9

– Heb jij ook al een sieraad van Estilo Decoration?

Liefs,

Tionne ❤

Een gedachte over “Estilo Decoration Jewelery ❤

Geef een reactie

