Shea Giftbox – The Body Shop ❤

TBSshea12

Ik kreeg twee weken geleden zomaar een superleuke geschenkset van The Body Shop van mijn vader 🙂 Ben je benieuwd wat er allemaal in zit? Lees verder..

TBSshea1 Alle producten uit de geschenkset zaten in een stevige beige doos. Mooi! 🙂

In de deksel van de doos stond nog een tekst..

“SHEA An ultra-moisturising, smoothing treat for your skin made from rich shea nut kernels sourced from our Community Fait Trade suppliers in Ghana.”

TBSshea2 En dit is wat er in de doos zat! ❤ In totaal zaten er 4 producten en een badsponsje – The Body Shop noemt het een Bath Lily -.

TBSshea11 Ik begin even met de zeep.. Het is een fijn, groot stuk zeep waar je je mee kunt wassen. Of je kunt ‘m natuurlijk gebruiken om je handen er mee te wassen 🙂 Het is een stuk van 100g dus je kunt er héél lang meedoen!

TBSshea3 Daarna haalde ik er deze Bath Lily uit.. Ik vind zo’n sponsjes altijd heel leuk ❤ Het sponsje is lichtbruin in het thema van de Shea lijn en er hangt een touwtje aan waar “The Body Shop” op staat.

TBSshea5 Dan deze Shower Cream! Hij ruikt zoals gewoonlijk weer heerlijk.. Ik hou van de geur van Shea ❤ Je hebt er maar weinig van nodig, dus ook hier kun je lang mee doen. Er zit 250ml Shower Cream in.

TBSshea4 TBSshea10Om je huid zachter te maken onder de douche kun je een heerlijke Sugar Body Scrub gebruiken! De naam zegt het al.. de structuur voelt echt aan als suiker of zand. Daarmee kun je fijn gaan scrubben en de geur van de Shea overheerst ook weer heel erg in. I love it! ❤

TBSshea6 TBSshea9 En ten slotte als je uit de douche komt, smeer je je natuurlijk in met een body butter van The Body Shop 🙂 Deze butter is lekker zacht en smeerbaar. En het verzorgd de huid heel goed en geeft lang een lekkere geur af.

TBSshea7 TBSshea8 Dit waren alle producten die er in de geschenkset zaten. Ik ben er echt héél erg blij mee! ❤ De Shea-lijn is echt mijn favoriet van alle geuren die er in het vaste assortiment zitten en ik kan ‘m jullie dus zeker aanraden 🙂

TBSshea12

Small Gift Set Shea €23,00

Shea Soap €3,50

Shea Shower Gel/Cream €7,00

Mini Shea Body Scrub €5,00

Mini Shea Body Butter €6,00

– Heb jij iets van de Shea-lijn?

Liefs,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Shea Giftbox – The Body Shop ❤

Geef een reactie

