Back 2 School DIY – Washi Tape agenda ❤

BTS15agenda2

Oh nee! Onze vakantie zit er helaas al weer bijna op (voor sommige al een week!). Dat betekent dat we onze zware tassen met boeken weer naar school moeten sjouwen.. Maar om het nog een beetje leuk te maken ga ik de laatste weken nog wat “Back 2 School” posts op mijn Blog plaatsen. Ik begin vandaag met een DIY 🙂 Watch and enjoy..

Rond deze tijd worden er weer veel schoolartikelen verkocht in winkels zoals : Primera, V&D en De Bijenkorf. Maar natuurlijk kan het ook Budget! Dus je kan ook je schoolspullen shoppen bij de Action of de Hema. Ik vind dat ze overal wel hele leuke spulletjes hebben.. Maar geef je liever niet veel uit? Dan raad ik je aan om eens bij de Action of bij de Hema te kijken.

BTS15agenda1

Iedreen vind het leuk om toffe items te scoren voor een klein prijsje. Dus daarom heb ik deze DIY ook budget-proof gemaakt. Zodat iedereen ervan kan genieten!

Wat dit jaar hip is omtrent schoolspullen is.. DIY! Dit betekent “Do It Yourself”. Doe het zelf dus! Wees creatief en maak een agenda die niemand anders heeft. Je kunt bijvoorbeeld los gaan met Washi Tape. Washi Tape is leuk gekleurd, decoratief plakband waarmee je veel mee kan doen. Ik vond een hoop Washi Tape bij de Hema dus ik heb gelijk 2 rollen ingeslagen. Een glitter tape set waar twee rollen inzitten èn normale Washi Tape waar vier rollen inzitten.

BTS15agenda3 Ook heb ik bij de Action een DIY agenda gekocht. Ik ga jullie in dit artikel laten zien hoe je een DIY agenda op kan leuken door middel van Washi Tape! ❤

BTS15agenda4 De agenda is binnenin gewoon heel simpel.

BTS15agenda5 Ik begon met de glittertape. De glittertape is iets anders dan de Washi Tape, want de glittertape is dubbelzijdig en de Washi Tape kun je er na het afhalen gelijk opplakken. Ik bracht eerst een verticale strook roze glittertape aan de zijkant aan. Dit zou voor mij al genoeg zijn.. haha! Ik houd wel van simpel.

BTS15agenda6 Zorg dat de strook iets langer is dan de agenda zelf, zodat je ‘m om kunt vouwen. Zo blijft de tape ook beter zitten.

BTS15agenda7 En.. Dit is ‘m uiteindelijk geworden! Ik vind dat de agenda heel leuk is geworden maar ik ga ‘m niet gebruiken als schoolagenda. Maar misschien voor mijn Blog. Ik gebruik voor dit schooljaar de zwarte Supertrash-agenda.

BTS15agenda10 DIY agenda €0,99 (Action)

Glitter Tape 2 rollen €1,95 (Hema)

Washi Tape 4 rollen €1,95 (Hema)

Vond je mijn DIY leuk? Laat dan vooral een reactie achter! Dat zou ik waarderen ❤

– Heb je deze DIY nagemaakt? Deel jouw foto dan op Instagram met #BTSbyTionne 🙂

Liefs,

Tionne ❤

2 gedachtes over “Back 2 School DIY – Washi Tape agenda ❤

Geef een reactie

