I ❤ Extreme Mascara met Claudia van livelivefashion!

Extreme6

Samen met Claudia van LiveLifeFashion besloten we om apart een review te maken over hetzelfde product! Wij reviewen een hele fijne budget mascara. Benieuwd naar mijn mening en mijn antwoorden op de vragen die Claudia heeft verzonnen? En die van Claudia lees je natuurlijk op haar eigen blog. Alles lees je in dit artikel..

Extreme2 1. Waarom is dit product een van je favoriete producten?

Het rubberen borsteltje is heel fijn in gebruik. En je krijgt veel volume!

2. Hoelang heb je het product al?

Deze heb ik sinds Mei 2015. Ik heb het product al eerder gehaald in Oktober 2014 volgensmij 🙂

3. Hoe ben je aan het product gekomen?

Ik heb de mascara gewoon zelf gekocht bij de Kruidvat.

4. Wat vind je van de flacon?

Simpel. Maar opvallend!

5. Vind je het merk van het product fijn?

Ja! Dat is uiteraard Essence. Dus dat is een ja 😉

Extreme1 Dit is mijn ook zonder mascara, maar wel met een dun lijntje eyeliner.

Extreme4 En dit is mijn oog met de I ❤ Extreme mascara van Essence. Sorry voor de onduidelijke foto.. Word nog aan gewerkt 😉

Extreme56. Vind je het kwastje fijn?

Ja. Veel mensen zijn niet fan van rubberen kwastjes, maar deze is toch echt wel fijn.

7. Is het gemakkelijk aan te brengen?

Ja.

8. Dekt het product goed?

Ja, ik vind dat je na een laagje wel al genoeg hebt. Maar toch breng ik altijd 2 dunne lagjes aan met deze mascara.

9. Klontert het product erg veel of juist erg weinig?

Valt mee! Ik heb deze nog geen 6 maanden – de mascara is 6 maanden geldig -, maar bij de vorige heeft ‘ie niet geklontert.

10. Heb je nog wat te vertellen over het product?

Het is een fijne mascara. Behoort tot mijn favorieten, maar ik gebruik ‘m niet elke dag! ❤

Extreme3

I ❤ Extreme mascara €2,89

– Wat is jullie favoriete budget mascara? En wat vonden jullie van dit soort reviews?

Liefs,

Tionne ❤

3 gedachtes over “I ❤ Extreme Mascara met Claudia van livelivefashion!

Geef een reactie

