Jaylaa Jewelry ❤

Jaylaa12

Ik ontving weer hele schattige, leuke sieraden van een hele leuke webshop! Benieuwd wat voor sieraden ik heb gekregen? Lees dan gezellig mee..

De sieraden zaten in een witte bubbeltjes envelop. En daarin zat weer een super schattig gestreept zakje met een sticker waar “Jaylaa” op stond.

Jaylaa11 Er zaten twee flyers in het zakje.. Op de 2de stond een klein berichtje voor mij! 🙂

“Dag Tionne,

Zoals Beloofd wat leuks uit de collectie van Jaylaa Jewerly.

De Ballchain ketting is van verguld goud dus zal niet verkleuren!!

hope you like it 🙂

Groetjes, Tamara ❤”

Ahw! Wat lief. Dankjewel.

Jaylaa13Jaylaa14

Daarna de haalde ik er de leuke sieraden uit. Ze zaten ieder in een plastic zakje met een visitekaartje erbij.

Jaylaa15 Na het lezen van het briefje was ik benieuwd naar de ketting. Dus die haalde ik er als eerst uit.. De ketting is dus verguld goud, wauw! Dat betekent dat de ketting nooit kan verkleuren en dat deze ketting dus erg lang meegaat 🙂 Aan het sluitinkje zit nog een klein, vierkant kraaltje. Leuk detail!

Jaylaa9Jaylaa8

En als laatst de armband. Wauw, wat houd ik van de kleur van deze armband. De knalt er letterlijk vanaf! Echt zo’n hot pink kleur, met als detail wat gouden kraaltjes met een licht turquoise kraaltje in het midden. ❤

Jaylaa6Jaylaa3

Ik kon maar niet ophouden met foto’s maken van deze prachtige sieraden.. Dus hier laat ik er jullie nog een paar van zien 🙂

Jaylaa1Jaylaa5

Jaylaa2

“Everyone deserves to Sparkle..”

Jaylaa7 Ik wil Tamara van Jaylaa Jewerly super erg bedanken voor de hartstikke mooie sieraden! Echt ik vind ze supertof.

Jaylaa Jewerly is een mooie webshop met allerlei sieraden voor een lage prijs. Je kunt Jaylaa Jewerly shoppen via de website www.jaylaa.nl. Ook kun je ze vinden via Social Media : FacebookPinterest en Instagram.

– Hebben jullie al ooit iets besteld bij Jaylaa Jewerly?

Liefs,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Jaylaa Jewelry ❤

Geef een reactie

