Sevenbien Fashion Unboxing ❤

1AAlogossevenbien7

Ik mocht van Sevenbien Fashion voor €40,- wat items uitzoeken uit de webshop www.sevenbienfashion.nl. Ik heb 4 hele leuke artikelen mogen ontvangen! Ben je benieuwd naar wat ik heb uitgekozen? Lees dan snel verder!

Sevenbien heeft echt super mooie items in de webshop. Dus ik kon echt niet kiezen! Uiteindelijk heb ik toch nog wel 4 items kunnen scoren voor slechts €40,- 🙂

Ik begin met een supergave Chained Fringe Top. Ik heb gekozen voor de roze variant, omdat van de beige en de zwarte mijn maat niet meer beschikbaar was. Maar ik ben natuurlijk ook erg blij met mijn roze! Aan de Chained Fringe Top zitten lange franjes aan de onderkant wat ik een heel gaaf detail vindt! Er zit ook een chain ketting aan vast aan de bovenkant. ❤ Deze kun je hier shoppen!

Sevenbien1 Sevenbien2

Dan over naar de schoenen 🙂 Ik heb deze super gave Aquarel Sneakers mogen uitkiezen waar ik ook weer super enthousiast over ben. Ze hebben bij de hak een kleine verhoging en een gave aquarel print. Het zijn een soort vegen en dat geeft het leuke effect! Je kunt ze hier bestellen.

Sevenbien3 Sevenbien4 Ten slotte heb ik ook nog twee paar oorbellen in mijn winkelmandje gestopt. Namelijk : Love oorbellen en Hebra oorbellen. De love oorbellen zijn zilveren ringen met de tekst “Love” er tussen. Dit maakt de oorbel wel wat zwaar, maar voor mij maakt dat niet veel uit. Deze oorbellen heb je ook nog in een gouden variant. Je kunt ze hier bestellen.

Sevenbien6

Dan de Hebra oorbellen. Perfect voor een festival of een feestje! Deze lange hangers vind ik heel mooi. De kraaltjes erin maken het af. 😉 De Hebra oorbellen bestel je hier. Je hebt ze nog in twee andere kleuren!

Sevenbien5 Dit is dus alles wat ik heb uitgekozen. Ik wil Sevenbien Fashion heel erg bedanken dat ik voor het bedrag van €40,- kennis mocht maken met jullie toffe items. Ik ben er heel blij mee ❤

Kijk vooral voor de goedkoopste Fashion items op www.sevenbien.nl. Ik weet vast en zeker dat jij ook slaagt! Als je vóór 18:00 besteld heb je het de volgende dag al binnen en €49,- heb je gratis verzendkosten! Daar wordt iedereen blij van 😀

– Heb jij al een wishlist gemaakt voor Sevenbien Fashion, of heb je al je gewenste spulletjes al ooit gekocht?

Liefs,

Tionne ❤

2 gedachtes over “Sevenbien Fashion Unboxing ❤

Geef een reactie

