The Body Shop Goodiebag ❤

TBSbag1

Ja.. ik heb weer wat gewonnen. Dit keer heb ik via de Facebook-pagina The Body Shop Nederland één van de 3 Goodiebags gewonnen. Hiervoor moest je in de reacties laten weten waarom jij fan bent van The Body Shop! Nou blijkbaar vonden ze mijn reactie leuk. Dus ik heb weer wat super toffe spulletjes om aan jullie te laten zien 😀

In dit artikel laat ik de inhoud van de Goodiebag zien. Dus als je van een bepaald product een apart review wil zien, laat dat dan even hieronder in de comments even weten! Lees je gezellig mee?

Toen ik de doos uitpakte zag ik eerst rood vloeipapier en een kaartje van The Body Shop waarop “Enjoy” stond. Daaronder lag een hele gave katoenen tas. Voelde stevig aan met een leuke bedrukking in het thema van de Voyage-lijn.

TBSbag2

Er zaten in totaal 8 producten in de tas!

TBSbag3 Ik haalde er eerst een groen, glimmend doosje uit. Daarin zat het product “Wonderblur”. Dit product geeft volgensmij een soort van hetzelfde effect als de Porefessional van Benefit. Dit maakt lijntjes en poriën minder zichtbaar en heeft een matterende finish.

TBSbag4 TBSbag5 Daarna haalde ik er een Body Lotion uit meet een heerlijke geur! Namelijk de “Fijian Water Lotus” Body Lotion. Zoals jullie misschien al eerder op mijn Blog hebben gezien heb ik hier ook een parfum van ❤.

TBSbag6 TBSbag7 Als derde kwam ik een reisverpakking van de Fuji Green Tea body butter tegen. Het is een zachte boter en ik vind dat ‘ie overheersend ruikt naar mint of iets heel fris dat ook best sterk ruikt.

TBSbag8 TBSbag9 Toen kwam ik een doorzichtig doosje tegen waar een kwast in zat. Niet zomaar een make-up kwast maar een reinigings kwast. Dit is de “Super Soft Cleansing Brush”. Deze kwast past precies in je hand en is echt NIET NORMAAL zacht! Deze voelt zo zijdezacht aan.. Hoe kan dat?!

TBSbag10 TBSbag11TBSbag11 Daarnaast zat er ook een fullsize Body Sorbet in. Deze is in de geur Virgin Mojito, hierin bevatten de geuren limoen en mint. En ik vind vooral dat de limoen héél erg overheerst. Wel lekker fris!

TBSbag12 TBSbag13 Er zaten niet alleen verzorgingsproducten in, maar ook twee make-up producten. Waaronder deze Eyeliner in de kleur “Black”. Zwart dus.. haha simpele naam 😉 Het is een Bold Oversized felt eyeliner, dus er zit een dik, vilten puntje aan.

TBSbag14 TBSbag15 Als tweede make-up product uit de tas zat er een nagellakje uit de Colour Crush lijn. Een mooie donkergroene kleur waar Zondag een review over komt. Ik heb ‘m in de kleur “510” gekregen.

TBSbag16 TBSbag17 Tot slot ben ik aweer bij het 8ste en laatste product aangekomen! Dat is fullsize een Body Scrub in de geur “Virgin Mojito”. Hey! Daar heb ik ook een Body Sorbet van gekregen 🙂 Ruikt dus even lekker!

TBSbag18 TBSbag19 TBSbag20Zo! Dat was het dan. Ik ben héél erg blij met alle producten die ik heb ontvangen van The Body Shop Nederland. Ik ben dan weer zo’n persoon die alle producten en prijzen gaat opzoeken *Oops!*. De goodiebag had ongeveer een waarde van maar liefst €90,- ❤ OMG!! Vergeet niet om hieronder in de reacties te laten weten waar jij een aparte review over wil hebben.

– Wat is jouw favoriete Body Shop product?

Alle producten zijn te bestellen op de site : www.thebodyshop.nl.

Liefs,

Tionne ❤

Een gedachte over “The Body Shop Goodiebag ❤

Geef een reactie

