Back 2 School Outfits! ❤

Oke.. Ik moet het accepteren. Maandag begint voor mij school weer. NOOO!! Toch vind ik Back 2 School artikeltjes maken en BTS video’s kijken van anderen toch heel leuk. Vandaag heb ik 3 Back 2 School outfits voor jullie. Dus deze outfits kan ik jullie aanraden om naar school te dragen! Benieuwd? Kijk en lees dan snel verder..

Allereerst. De foto’s zijn niet duidelijk, maar ik moet nog wat dingetjes uitvogelen met de camera. Laat ik gewoon beginnen!

Ik begin met de 1ste outfit. Een outfit voor minimaal 25 graden vind ik wel. Ik heb een zomerse top gecombineert met shorts. Je kunt natuurlijk elk soort shorts eronder aan doen, tenzij het echt een kleur is die niet bij de top past 😉 Boeken in mijn hand voor het schooleffect.. haha. En een hippe rugzak die je wel vaker ziet. Mijn haren zijn niet zo speciaal, je kunt je haren los doen, in een staart, een vlecht. Maakt niet uit! Doe wat jij wil ❤

Top (Primark) €8,-

Shorts (winkeltje in Spanje :P) €15,-

Rugzak (Suite Blanco) €19,99 

BTS15outfit1BTS15outfit2

De tweede outfit.. Deze vind ik eerlijk gezegd wel het leukst! Ook weer gewoon simpel en voor warm weer. Dit zou ook mooi staan met een vlecht 😉 Dit is ook mijn schooltas die ik gebruik.Ik ben btw ook super verliefd op deze schoenen! Ze passen hier echt bij.  Wat vinden jullie van deze outfit?

Zonnebril (Zonnebrillenking) €9,95

Shirt (H&M) €14,95

Kimono (H&M) €17,95

Shorts (winkeltje in Spanje :P) €15,-

Cowboysbag (De Bijenkorf) €119,95

Schoenen (Sevenbien) €21,-

BTS15outfit3BTS15outfit4

Tot slot aangekomen bij de laatste Back To School, met de meest minder mooie foto. Maar dat neemt niks weg van de kleding zelf. 🙂

Shirt (De Bijenkorf) €44,-

Shorts (winkeltje in Spanje :P) €15,-

Tas (The Body Shop) Niet te koop

BTS15outfit5

Dit waren dan alle Back 2 School outfits! Ik hoop dat jullie de outfits een beetje leuk vonden en ik wens jullie veel succes op school!

– Welke outfit vond je het leukst?

Liefs,

Tionne ❤

4 gedachtes over “Back 2 School Outfits! ❤

  1. Pingback: Back 2 School – What’s In My Bag? ❤ | By Tionne .

Geef een reactie

