Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick ❤

Melted2

Aan de titel te zien is het weer een hele mond vol! Ik review in dit artikel een bekend product wat helaas niet in de winkels hier in Nederland te verkrijgen is. Ben je benieuwd naar mijn mening en de swatch? Lees dan gauw verder..

Deze Melted Liquified Long Wear Lipstick van het merk Too Faced is helaas dus niet verkrijgbaar in Nederland. Dat komt omdat deze dus alleen in een Sephora te koop is, tenzij je natuurlijk in de webshop gaat shoppen! 😉

Melted3

Too Faced is niet bepaald een Budget merk, maar net tegen high-end aan.

De verpakking vind ik heel mooi. Vrij simpel, maar toch een luxe uitstraling. Door de matte gouden dop en de gouden details oogt het niet goedkoop! Ik vind de letters “Melted” origineel en best schattig ❤

Melted1 Dit is een vloeibare lipstick die je aan moet brengen als een soort lipgloss. Er zit een wit zacht sponsje waar je het product mee op je lippen kunt smeren. Knijp in de tube en er komt vloeibare lipstick uit.. Yay!

Melted4 En dit is de swatch. Lekker veel pigment en fijn smeerbaar ❤ Deze Lipstick blijft best lang zitten, ongeveer zo’n 3 uur. Dan wordt ‘ie wat minder zichtbaar en kun je ‘m beter weer opnieuw aanbrengen. Ik heb gekozen voor de kleur “Melted Chihuahua”. Dit is een soort Mauve kleur.. die neigt naar bruin, maar ook veel naar roze! Ik vind de kleur in ieder geval wel heel mooi. Melted6 Dit was dan mijn review over dit topproduct! Ik hoop dat jullie deze review nuttig hebben gevonden 🙂

Je kunt het merk Too Faced en nog veel meer shoppen in de webshop Sephora.com ❤

Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick $21,00 → €18,42

– Heb jij iets van het merk Too Faced?

Liefs,

Tionne ❤

5 gedachtes over “Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick ❤

  1. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

Geef een reactie

