Back 2 School – What’s In My Bag? ❤

BTSbag2

Vandaag begint voor mij de school weer! Ik kom een vrij nieuwe klas maar ik ben toch benieuwd 🙂 Wil jij weten wat ik dagelijks mee sjouw in mijn schooltas? Lees dan snel verder..

Als eerst.. dit is mijn schooltas! Misschien hebben jullie ‘m al wel gezien in mijn BTS outift artikel.. Het is een Cowboybag in een grot formaat “The Bag”. In de kleur Cognac 😀

BTSbag1 In de voorvakjes van mijn tas zitten niet hele speciale dingen. Hier stop ik mijn oordopjes, portemonnee, USB-stick en een zo’n paarse Tangle. Soms vind ik het wel leuk om er mee te spelen :P. En natuurlijk mijn telefoon niet vergeten! De items in het voorvakje zijn altijd handig en snel te pakken.

Cowboybag (De Bijenkorf) €129,95

BTSbag3 BTSbag4 Binnen in de tas zitten ook nog 4 vakjes. Hier stop ik mijn rekenmachine in, een extra pen, wat haarelastiekjes en een passer. In het vakje met de rits zit ook nog een koord dat hoort bij tas – zo kun je ‘m om je schouder hangen als lange tas – maar dat vind ik persoonlijk niet mooi en niet fijn.

BTSbag5 BTSbag6 BTSbag7 In de tas zelf stop ik natuurlijk mijn boeken, agenda, etui, lunch – dat is niet alleen water.. haha – en deo.

Etui (HEMA) €1,95

Supertrash agenda (V&D) €16,95

BTSbag8 BTSbag9 Wat ik ook absoluut niet mag vergeten is mijn make-up tasje! Hier zit meestal wel een desinfecterende handgel, een spiegeltje, lipbalsem, een pincet en een vijl. Ook neem ik de Lipgloss of Lipstick mee die ik die dag op heb. Altijd handig!

BTSbag10 BTSbag11 Dit was dan alles wat er in mijn schooltas zit! Ik ben heel erg benieuwd wat er in jouw schooltas zit 🙂 ❤ Deel via Instagram wat er n jouw schooltas zit met de hashtag #WhatsInMyBagxByTionne dat zou ik super vinden!

 Wat ben ik volgens jou nog vergeten?

Liefs,

Tionne ❤

6 gedachtes over “Back 2 School – What’s In My Bag? ❤

Geef een reactie

