Pure Elements Gezichtspeeling ❤

PureE4

Laatst kreeg ik van het merk Pure Elements één van hun producten opgestuurd. Ik was heel enthousiast omdat ik het pakketje opende.. Lees je mee?

Het merk Pure Elements verkoopt heel veel gezichtsverzorging, lichaamsverzorging etc. Ik kreeg dus een product opgestuurd. Namelijk de gezichtspeeling met rijst! 😀

PureE5 Ik vind de verpakking erg leuk. Het komt in een stevig glazen potje met daaromheen een strikje met een kaartje eraan waar nog vanalles en nog wat op staat over het product. Helaas is wel alles vermeld in het Duits 😦 Dat kan komen omdat het product gemaakt is in Duitsland. 😛 In het potje zit 50ML.

PureE3 PureE6 De geur van het product is apart. Ik heb het nog nooit echt eerder geroken bij een verzorgingsprodutc. Maar het was zeker niet vies! De gezichtspeeling voelt als scrub aan omdat er ook rijst bij toegevoegd is.

PureE8 PureE9 De ingrediënten :

PureE7 De gezichtspeeling brengt fijn aan op mijn gezicht en is heel natuurlijk. Na het afspoelen en reinigen voelt mijn huid echt zuiver! Heel fijn ❤

PureE10 Ook zaten er nog wat flyers en een boekje bij met wat producten uit de webshop.

PureE2 PureE1 Ik wil Pure Elements erg bedanken voor het fijne product! Je kunt alle fijne verzorgingsproducten van het merk HIER in de webshop bestellen. Je kunt op het linkje klikken 😉

Pure Elements Gezichtspeeling €20,90

– Wat is jouw favoriete gezichtsverzorging?

Liefs,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Pure Elements Gezichtspeeling ❤

  1. Pingback: 41 Beauty Questions TAG |

Geef een reactie

