The Body Shop – Colour Crush Nagellak ❤

TBSnail3

Ik review in dit artikel een nagellak van The Body Shop! Ik heb er nog nooit eentje gehad, dus ik was heel benieuwd. Jullie ook? Lees verder..

Ik was erg benieuwd naar de substantie, het kwastje en hoe lang de lak zou blijven zitten.

Ik heb de kleur 510. Hmm.. jammer dat ze geen leuke naam ofzo hebben verzonnen 😛 Het is ondanks dat toch wel een hele gave kleur. Door de kleur krijg ik al helemaal zin in de herfst!

TBSnail8

Ik begin natuurlijk eerst met een basecoat. Dit is de Essence All In One Complete Care basecoat. Deze werkt heel fijn en maakt mijn nagels sterk!

TBSnail2 TBSnail1 Het kwastje is vrij normaal. Niet breed, niet rond. Gewoon. Ookal was er niks speciaals aan het kwastje lakte die toch prima!

TBSnail4 Hier heb ik 1 laagje aangebracht.. Ik zag wel dat er eigenlijk nog één laagje overheen mocht.

TBSnail5 TBSnail6 En dit zijn mijn nagels met het 2de laagje en een laagje topcoat erop. Like it! ❤

TBSnail7 Ik kreeg bij ongeveer 4 dagen een chip.. Ik vind de nagellak toch wel heel fijn, is al vrij dekkend na de eerste laag en het kwastje werkt prima! Ik zou hier nog wel een lakje van kopen 🙂

The Body Shop Colour Crush nailpolish €6,00

– Heb jij een nagellak van The Body Shop?

With Love,

Tionne ❤

Een gedachte over “The Body Shop – Colour Crush Nagellak ❤

  1. Ah dit lakje kreeg ik vorig jaar opgestuurd om te testen! En ik vind hem enorm goed werken! Mooie herfst kleur en bij mij bleef die een volle week ongechipt zitten! Al vind ik het product wel erg prijzig…

    Like

Geef een reactie

