Hoe Ik Mijn Instagram Foto’s Bewerk ❤

Insta13

Ik heb vaak de vraag gehad van “Hey, hoe bewerk je jouw Instagram foto’s?”.. Dan heb ik eerlijk gezegd altijd zo’n zwakjes antwoord.. sorry daarvoor. Nu ga ik er een heel artikel over schrijven met alle kleine details! Heb jij je soms wel eens afgevraagd hoe ik mijn Instagram foto’s bewerk? Dat staat allemaal uitgetypt hier beneden! Lees gauw verder..

Het is eigenlijk heel simpel..

1. Ik maak een foto

Insta1 2. Ik open de app “Squaready”. – Gratis beschikbaar voor Android en Apple –

Insta2 3. Ik selecteer de foto die ik wil bewerken.

Insta3 4. Ik zoom een beetje uit zodat er een kleine witte rand ontstaat.

Insta4 5. Ik kies voor.. Instagram natuurljk! Zodat ik mijn foto’s met jullie kan delen.

Insta5 6. Niet bijsnijden!

Insta6 7. Klik op het 2de icoontje (zonnetje). Dat is “LUX” en zet die stand helemaal op 0.

Insta7 8. Klik dan op het 3de icoontje (sleutel).

Insta8 9.  Ga bij de instellingen naar “helderheid” en zet die op 100. Tenzij de foto tè overbelicht is, dan kun je het zelf op je eigen gevoel instellen totdat de foto goed belicht is.

Insta9 10. Het contrast zet ik altijd wat op -50. Zo voorkom je ook dat je minder – zoals lichte voorwerpen – op de foto ziet.

Insta10 11. Bij accenten bewerk ik het alleen een beetje als de foto dat echt nodig heeft. Zo geef je de foto nog een beetje meer licht en helderheid. Ik heb ‘m hier op -25 ingesteld.

Insta11 12. Nog even een tekst. We weten allemaal wel hoe dat gaat 😉

Insta12 13. En deel je foto met heelde wereld of juist alleen met je vrienden! ❤

Insta13 Natuurlijk vertel ik hier niet even hoe je het moet doen.. haha. Maar zo bewerk ik dus mijn Instagram foto’s. Je kunt ze nog met vele filters bewerken! Dus sla je slag en bewerk ze hoe jij het wil 🙂

– Welke techienken gebruik jij om je Instagram foto’s te bewerken?

With Love,

Tionne ❤

5 gedachtes over “Hoe Ik Mijn Instagram Foto’s Bewerk ❤

  1. Pingback: Hoe Ik Mijn Nagels Verzorg ❤ | By Tionne.

Geef een reactie

