Make-up Studio ❤

MUstudio1

Ik ben het merk Make-up Studio dankbaar, omdat ik deze twee mooie producten van hen mocht ontvangen! Ik laatde producten met de swatches in dit artikel zien. Dus ben je nieuwsgierig? Lees dan verder..

Ik begin met een lipstick! Ik mocht de kleur zelf uitkiezen en eerlijk gezegd heb ik niet echt verder naar reviews gezocht, maar ik heb gewoon een kleur uitgezocht die me wel beviel via de site. Eerlijk gezegd vind ik de kleur in het echt helemaal niet lijken als die op de site! Op de site lijkt de kleur meer donker nude achtig.. Maarja. Toch wel heel mooi 😛

De lipstick zit netjes verpakt in een doosje..

MUstudio2 I like the color! ❤

MUstudio3 En dan de swatch. Ik vind de lipstick niet echt héél erg gepigmenteerd. Maar ik vind dat wel mooi! De kleur blijft lang zitten en geeft een licht kleurtje achter op je lippen 😉 Deze kleur staat iedereen wel mooi en er zitten ook wat glitters in de lipstick. De lipstick heeft geen matte finish maar je kunt het meer vergelijken met “Satin” lipsticks van MAC.

MUstudio4 De binnenkant van het doosje vind ik ook best apart 😀

MUstudio5Dan over naar het volgende product. Een nagellak. Ik zag al aan de kleur dat dit sowieso een perfecte herfstkleur is! Dat is wat we nu nodig hebben toch? Is de nagellak goed dekkend en gaat het kwastje fijn te werk? Daar was ik wel heel benieuwd naar!

MUstudio6 Je kunt de vierkante dop eraf halen. En het kwastje is dun, verder niet veel speciaals. Ik vind dat het kwastje redelijk fijn lakt. Ik ben meer fan van grote kwastjes!

MUstudio7 Ja! Je kunt echt zeggen dat dit een herfstkleur is. Het is een donkerrode kleur die heel veel naar bruin neigt. Een soort van metallic glans zit er ook wel in.. Mmm? Ja ik vind ‘m wel mooi, maar niet dat ik de kleur heel vaak zou gaan dragen 🙂

MUstudio8 Dit waren dan de producten van het merk Make-up Studio. Ik vind ze fijn in gebruik en ik kan ze jullie best aanraden ❤ Als je op de foto’s klikt ben je gelijk gelinkt aan het product via hun webshop.

– Wat vind jij van deze producten?

With Love,

Tionne ❤

3 gedachtes over “Make-up Studio ❤

  1. Pingback: Little Mix Inspired Make-Up Look || Leigh-Anne Pinnock |

Geef een reactie

