ZoYou Wishlist – OUTFIT ONDER DE €100,- EN KORTINGSCODE ❤

Header nov 2014 lifes a party_nl (1)

Hey!

Kennen jullie de webshop ZoYou al? Zij verkopen heel veel leuke musthaves in de webshop! Vandaag in dit artikel laat ik jullie mijn favoriete musthaves zien. Ik heb uit de webshop 2 outfits bij elkaar verzameld onder de €100,- Daar kun je heel wat van uitzoeken. Benieuwd? Lees gauw verder.. En.. aan het einde kun je er ook nog en kortingscode vinden ❤

Ik maak een wishlist omdat ik heel graag wil meedoen aan de Blogger Contest van ZoYou die nu loopt. Ik doe dit met liefde en plezier en ik hoop dat jullie ervan genieten 🙂 Alle info en meer over de Blogger Contest staat op de site : www.zoyou.nl/blogger-contest.

Ik begin met de eerste outfit. Super hip en draagbaar voor een everyday look! 😉

Eerst deze superleuke Flamingo jack. Ik vind de kleur paars wel heel mooi, maar deze is ook nog verkrijgbaar in de kleuren : Groen en Koraal.

ZOYOU11 Voor als T-Shirt heb ik voor een simpel wit shirt gekozen wat toch nog heel trendy is door de leuke tekst!

ZOYOU22 Deze broek is onvergetelijk en dé trend! De ripped jeans zijn zo gaaf.. Past ook perfect bij het Shirt vind ik 🙂

ZOYOU33 Aan deze outfit mag ook een tof accessoire niet ontbreken! Hierbij heb ik een te gekke statement ketting eraan toegevoegd.

ZOYOU44 Ook vond ik dat er nog wel een setje oorbellen bij kon 🙂 Love these pearls!!

ZOYOU55

Purple Flamingo Bomberjack €15,00

Adventure With Me Shirt €30,00

Black Ripped Jeans €32,95

Blue Statement Necklace €14,95

Double Pearl Earrings €5,00

Dit was dan de eerste outfit die ik heb samengesteld en natuurlijk super tof vind! Voor deze outfit ben je slechts €97,90 kwijt ❤ Ik bedoel.. dat is toch super weinig voor alles wat ik wel niet heb uitgekozen?! Wauw.

Dan over naar de tweede outfit.. Deze vind ik ook super leuk! Draagbaar voor bijna elk seizoen. Deze outfit is zelfs nog een tikkeltje goedkoper dan de eerste 🙂 Al nieuwsgierig?

Ik begin bij dit super leuke Fluffy vest. Zo heb je het nooit meer koud. Èn het vest heeft een super mooie bordeaux kleur, die kleur is zeker een trend in deze aankomende Herfst.

ZOYOU66

Ook weer een super trend. De halter top! En vooral gestreept is erg in 😉

ZOYOU77 En ja.. Ik kan niet genoeg krijgen van de Ripped Jeans! Dit keer in een Boyfriend model.

ZOYOU88 Ook bij deze outfit vond ik de Pearl oorbellen heel leuk staan!

ZOYOU99 Als je het toch een beetje te warm vind met Fluffy vest kun je je blote armen showen met de gave Boho temporary tattoos ❤

ZOYOU1010 Zit je op de fiets met echt herfstweer? Hopelijk houd jij je gestylde haar nog een beetje netjes met deze hippe Vogue beanie!

ZOYOU1111 En als laatste accessoire.. een Studded Bag. Hier kun jij jouw telefoon, Lipstick en andere belangrijke dingen in houden! Met deze trendy bag kom jij elke dag stijlvol naar elke afspraak 🙂

ZOYOU1212

Bordeaux Fluffy Vest €15,00

White Striped Halter Top €22,95

Ripped Boyfriend Jeans €12,50

Double Pearl Earrings €5,00

Fake Boho Tattoos €5,00

Black Vogue Beanie €12,95

Taupe Studded Bag €12,50

Zo.. dat was het dan alweer! Bij de ze outfit geld ook weer : “Veel toffe items, voor héél weinig geld!”. Deze gehele outfit is dan ook al te scoren voor slechts €85,90!! Ik vind dat ZoYou echt een heel groot en leuk assortiment heeft aan kleding en accesoires ❤ Zeker de moeite waard om een op de site te kijken.. Ook heb ik nog een kortingscode! Met de Code : “BLOGCONTEST” krijg je maar liefst 10% KORTING op je volgende aankoop! 😀

Al het beeldmateriaal in dit artikel is afkomstig van de webshop www.zoyou.nl.

– Wat staat er al op jouw ZoYou Wishlist?

With Love,

Tionne ❤

Geef een reactie

