REPEAT #1 ❤

Ik wil in het begin van elke maand een artikel maken over liedjes die dan momenteel bij mij op repeat staan! Nu heb ik best wat leuke liedjes die ik met jullie wil delen.. dus ben jij benieuwd naar de liedjes die ik nu echt 100x per dag kan luisteren? Lees dan gauw dit artikel door 😀

Ik begin bij een liedje wat vele al kennen! Locked Away by R.City ft. Adam Levine 🙂

 En dan.. een nieuw nummer van mijn favoriete girl group! Little Mix ❤

 Yeah You Love Me? Dit geld voor de originele versie èn de remix ❤

 The magic is still here!

 Deze ook! Do It Again by Pia Mia ❤

 Dit waren mijn liedjes! Niet heel gevarieerd.. maar toch hoop ik dat dit artikeltje een beetje leuk was voor jullie 🙂 Deze week komen er nog zat leuke artikels bij, dat beloof ik. Stay tuned! 💕

p.s Klik op de afbeeldingen en je klikt gelijk op de link van het nummer

– Willen jullie een deel 2 REPEAT?

With Love,

Tionne ❤

4 gedachtes over “REPEAT #1 ❤

Geef een reactie

