MAC Lipstick Stash ❤

MACstash18

Hey lieve volgers!

Vandaag review ik voor jullie al – oké het zijn er maar 4.. maar goed – mijn MAC Lipsticks en vertel ik er ook bij wat ik er van vind, de finish en wanneer ik de lipstick heb gekregen! Enjoy.. 🙂

MACstash2

Ik begin natuurlijk met mijn allereerste MAC Lipstick. Dat is namelijk Please Me.. Een kleur die vast en zeker iedereen staat en daarom dus ook heel natuurlijk is op je lippen. Niks met felle of donkere kleuren! Nee gewoon Please Me.. een zachte roze kleur met een Matte Finish. Please Me heb ik gekregen op 5 December 2014!

MACstash4 MACstash5 MACstash6 Dan over naar mijn 2de MAC lipstick die ik eigenlijk nog niet zo héél lang geleden heb gekocht. Ja.. zelf gekocht in De Bijenkorf te Eindhoven op 26 Juni 2015 😉 Ik kreeg voor mijn verjaardag (25 Mei) een FashionCheque en wilde die graag spenderen aan een nieuwe MAC lipstick. Dit is de kleur Brave. Een vrij bekende kleur, het is een soort nude kleur met een hoop gliiters erin! Brave heeft een Satin Finish. Dat houdt in dat de lipstick een lichte glans heeft en dat soort lipsticks zijn echt mijn favoriet ❤

MACstash10 MACstash11 MACstash9 Mijn 3de MAC lipstick heb ik echt nog geen week geleden ontvangen via de post op 4 September 2015. Ik won ‘m via een winactie op de Blog van lieve Danielle van Make Me Blush. Ik won een MAC lipstick naar keuze en ik koos voor de kleur Twig. Twig is een prachtige donkerbruine kleur die ook wat van oudroze weg heeft en de Finish is hier weer Satin. Dit is tot nu toe sowieso mijn FAVORIETE LIPSTICK EVER!! ❤

MACstash7 MACstash8 MACstash16 En last but not least 😉 mijn 4de MAC lipstick.. Spirit! De lipstick Spirit is volgensmij best een onbekende lipstick.. wat super jammer is! Ik ontdekte deze lipstick bij Manon van ManonTilstra.nl en zij had ‘m weer van Laura.. haha zo geven we elkaar allemaal kleuren door en door. Mooi! Spirit is ja.. ook weer een Satin lipstick. Ik kan de kleur beschrijven als perfect Nude. Dit is gewoon dè perfecte nude kleur. Geen andere kleur die hier bij betrokken is.. gewoon mooi nude en daar houd ik van! Ik ontving de lipstick op 8 September 2015.

MACstash13 MACstash14 MACstash12 Dit waren dan al mijn MAC Lipsticks! Ik ben stuk voor stuk superblij met ze en draag ze heel vaak. MAC is toch wel echt een verslaving aan het worden en ben ook echt fan van hun Lipsticks. Verder heb ik nog niet echt andere producten van het prachtige High-end merk, maar dat gaat vast en zeker nog komen!

MACstash3

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en zodra ik er nog een lipstick aan toe heb gevoegd doe ik meteen een Update op mijn Maccies 😉

MAC Cosmetics is verkrijgbaar bij de MAC PRO Store en bij MAC counters bij De Bijenkorf, Douglas en natuurlijk online! €19,50 per stuk.

MACstash17

– Welke MAC Lipsticks heb jij in bezit? Of welke wil je nog heel graag!

With Love,

Tionne ❤

15 gedachtes over “MAC Lipstick Stash ❤

  1. Pingback: Een Kijk Op 2015.. ❤ | By Tionne.

  2. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

  3. Pingback: 3x Ombre Lips! 💋 |

Geef een reactie

