Model Launcher Producten ❤

Hoi!

Oke. Daar ben ik weer met een artikel.. eindelijk! In dit artikel review ik een aantal producten van het merk Model Launcher voor jullie. Nog nooit van gehoord? Dat kan! Het cosmeticamerk Model Launcher komt namelijk uit Miami en is hier in Nederland nog nieuw.. Als Blogger kreeg ik de mogelijkheid om deze prachtige high-end producten voor jullie te reviewen dus hier komen ze..

ModelLaunch19

Ik kreeg de producten en een heel leuk bandje binnen in een super leuk Model Launcher toilettasje! Wat leuk zeg.. Ze zaten er gewoon zo mooi in. Ook zat er een geschreven brief bij het pakketje, persoonlijk en heel lief 🙂

ModelLaunch17 ModelLaunch18

Ik begin gewoon met het eerste product.. Een oogschaduw! Eigenlijk niet zomaar een oogschaduw, maar een Baked Split eyeshadow. Een gebakken oogschaduw in 2 hele mooie kleurtjes. Perfect om een smokey eye look mee te maken ❤ Ook het pigment is prachtig. Ik ben er gewoon helemaal verliefd op!

ModelLaunch16 Wauw die kleuren!ModelLaunch15 De swatch.. Zo mooi!ModelLaunch14 Baked Split Eye Shadow “Oasis”  €21,00

Dan over naar een Blush.. De verpakking ziet er mooi uit en heeft een luxe uitstraling. Je kunt ook perfect de kleur van het product zien! Het pigment is prima, smeert heel zacht, geeft een klein glansje en is ook gebakken.

ModelLaunch13 Eerlijk.. wie kan hier “NEE” tegen zeggen?!ModelLaunch12 Wat een gave kleur. Past ook perfect bij mij!ModelLaunch11 Baked Blush “Honeybell”  €17,00

Dan heb ik hier een prachtig lipproduct. Namelijk een lipgloss met de pigmentatie en structuur van een lipstick! Ook hier is de kleur heel goed te zien. Klinkt super toch? Nou dat is het ook.. De kleur hebben ze weer heel goed uitgekozen voor mij. Een supergaaf nude kleurtje, Love it! ❤

ModelLaunch10 Yes, een fijne applicator. En.. uhm? Waarom ruikt dit zo lekker?!ModelLaunch9 Ja, ik kan eigenlijk maar één ding zeggen : Perfect.ModelLaunch8 Liquid Lipstick “Harujuku”  €18,00

Wat ook heel leuk is, is dat er een nagellakje bij zat! Dat vind ik altijd wel leuk en het geeft ook wat variatie. Het is een klein schattig lakje wat toch wel veel goeds uitstraald. Dus ik was heel benieuwd..

ModelLaunch3 Het kwastje is dun en verder niet heel speciaal..ModelLaunch2 Oh wauw. De kleur knalt letterlijk van mijn nagels af.. zo fel! Ik moet wel zeggen dat ‘ie na 1 laagje nog niet helemaal goed gedekt was, maar na 2 laagjes absoluut wel. Ik hou van de kleur. Dat geeft het laatste weekje zomer voor mij. ❤
ModelLaunch1 Nail Polish “Flamingo Park”  €10,00

En alweer aangekomen bij het laatste product. Nog een lipproduct! Dit keer een Color Lip Crayon. Dus een soort van Jumbo Lip Pencil zeg maar. Daar ben ik al een beetje bekend mee en ook heel enthousiast over. Ook de verpakking vind ik chique. Deze van Model Launcher is echt heel romig en smeert dus ook heel fijn. Helaas is de kleur voor mij nogal tè oranje/koraal. But I ❤ The Texture!

ModelLaunch7 ModelLaunch6 ModelLaunch5 Hartje! ❤

ModelLaunch4 Color Lip Crayon “Delightful”  €13,00

Dit waren dan al de 5 mooie producten van het merk Model Launcher. Ik ben echt héél erg tevreden en enthousiast over alle producten en ik wil nog zeker meer van het merk proeven! Je kunt het merk niet echt vergelijken met Essence of Catrice bijvoorbeeld. Dat zag je ook wel aan de prijzen – en ook zeker aan de producten zelf – . De prijzen zijn het absoluut waard! Als de webshop online gaat, raad ik jullie zeker aan om te kijken en te winkelen.. 😉

ModelLaunch20

Ik wil Model Launcher NL super erg bedanken voor het toffe pakketje! Ik ben er echt heel blij mee. ❤

Model Launcher NL kun je volgen via Instagram @modellauncher_nl en zo blijf je natuurlijk ook op de hoogte van de lanceerdatum van de webshop.

– Wat vinden jullie van de producten? En waar ben jij het meest benieuwd naar?

ModelLaunch21

With Love,

Tionne ❤

7 gedachtes over “Model Launcher Producten ❤

  1. Pingback: 5 Favoriete Nude Lipproducten ❤ | By Tionne.

  2. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

  3. Pingback: Little Mix Inspired Make-Up Look || Leigh-Anne Pinnock |

Geef een reactie

