Hebbben Metallic Tattoos + Bracelet ❤

Hoi meiden!

Ik mocht van Janneke van hebbben.nl twee toffe items uit haar webshop uitzoeken.. Ik vond ze en ik ben in love! ❤ Ben jij benieuwd wat ik heb uitgekozen? – oké je hebt het al aan de titel gezien maar goed.. – Lees gauw verder..

Hebbben1

Als eerst toen ik de webshop bezocht, was ik gelijk benieuwd naar de Tattoos. Je hebt vrij veel keuze! Ik koos de eerste.. die ene met de armbanden, veertjes en Festival figuurtjes 😛 Die sprak mij het meeste aan. Het vel zit nog in een nette, plastic verpakking.

Hebbben2

In dit artikel review ik één tattoo. Een kleine. Namelijk de veertjes! Ik vind ze simpel, maar toch super cute.

1. Je knipt de gewenste tattoo uit.

Hebbben7

2. Je haalt het velletje er van af, plaatst de tattoo waar je ‘m wil heben, neem een vochtig watje of washandje en houd dat 30 seconden op de tattoo.

Hebbben8

3. Haal het witte eraf en je tattoo is er! Super gaaf ❤ Hebbben9

Hebbben6 Dan de armband.. Ik koos voor een zwarte Fatimahand armband. Ik vind deze zo leuk! Past overal wel bij door de kleur 🙂 Ik kreeg ‘m in een schattig, zwart zakje..

Hebbben3 De kwaliteit is top! Stevig en prachtig.

Hebbben4 Hebbben5 Dit waren mijn gekregen items. Ik wil Janneke van hebbben.nl heel erg bedanken! Ik ben er super blij mee 😀

Kijk zeker eens in de webshop!

Boho Jewellery Tattoos  €4,95

Zwarte Fatima hand Armband €2,95

– Wat vinden jullie van deze items?

With Love,

Tionne ❤

Geef een reactie

