Straatstijl Items ❤

Straatstijl4

Ik mocht bij de toffe webshop StraatStijl.nl wat items uitzoeken! Ben jij benieuwd? Lees gauw verder..

Ik mocht eerst 5 linkjes doorsturen met items die mij heel leuk leken, daarna heeft Kim van StraatStijl er twee van uitgezocht en die naar me opgestuurd! Hoe leuk?!

Straatstijl1

Ik opende mijn pakketje en het eerst wat ik eruit haalde was deze super gave Zwart transparante clutch met gele details. Ik vind de clutch heel apart, als je er iets in stopt zie je het een beetje maar ook weer niet! Haha.. moeilijk uit te leggen. Maar ik vind ‘m in ieder geval heel stijlvol en super mooi ❤

Straatstijl2 Je kunt de clutch vasthouden aan het hengseltje of gewoon aan de bovenkant. Maar ook aan het ijzeren koordje! Er past veel in.. Ik vind ‘m echt zo gaaf!

Straatstijl3

Daarnaast kreeg ik ook nog dit prachtige horloge opgestuurd. Dit horloge van G Watches is goud met heel wat diamanten details.. Als je ‘m gewoon combineert met een simpele en neutrale outfit, is deze nog helemaal niet zo erg! Draag het horloge dus niet bij andere drukke kleding.. Verder is het een Fashion Statement 😀

Straatstijl7 One Size. Je kunt het horloge in een klik vastmaken!

Straatstijl6 Het bandje is zo tof!

Straatstijl5 En dit waren dan de Items van Straatstijl! Ik wil daarom StraatStijl héél erg bedanken voor deze hele leuke statements. Ik ben er echt super blij mee 😉

Alles èn nog véél meer Fashion Items kun je shoppen op de website Straatstijl.nl ❤ Dat kan ik jullie allemaal erg aanraden!

– Heb jij al ene kijkje genomen op de website van StraatStijl?

With Love,

Tionne ❤

4 gedachtes over “Straatstijl Items ❤

Geef een reactie

