My Everyday Make-up ❤

MUL16

Iedere beauty-lover heeft wel eens een dag dat zij uitpakt met de make-up en net wat fellere lipstick aanbrengt, of voor een smokey eyes look gaat. Maar nu hebben we het over dagelijkse make-up! Wat smeer jij nou dagelijks op je gezicht om er goed uit te zien op school of je werk? Mijn producten vind je in dit artikel! Lees je mee?

Ik sta ’s morgens vroeg rond 06:45 op, daarna ga ik beneden ontbijten en een glas thee naar binnen gooien. Dan was ik mijn gezicht, poets ik mijn tanden, kleed ik mijzelf om and than it’s time for the fun part! De make-up natuurlijk 🙂

MUL1

Ik begin altijd met de Tea Tree Oil. Dit is me toch een wondermiddel! Het gaat onzuiverheden aan en geeft een verzorgde huid. De review ervan lees je hier.

MUL2

Daarna breng ik mijn fijne dagcrème aan van het merk Ritzo.. Dit verzorgt mijn huid ook weer prima!

MUL3

Vervolgens breng ik alvast mijn EOS lippenbalsem aan zodat mijn lippen verzorgd zijn onder het volgende lipproduct. ❤

MUL4

Dan is het tijd voor de concealer! Ik gebruik niet echt een BB Cream of een foundation. Concealer is op sommige plekken van mijn gezicht goed genoeg 🙂 De concealer breng ik aan onder mijn ogen en vaak ook op mijn kin. Dat alles blend ik dan uit met een beautyblender dupe van de Primark!

MUL5

En om het dan mat, egaal en langhoudend te maken. Breng ik wat Fixing Matt powder aan op mijn hele gezicht en vooral op de T-zone. Hiervoor gebruik ik eigenlijk een blush kwast van Leco, maar goed.. dat vind ik eerlijk gezegd best fijn aanbrengen!

MUL6

Daarna breng ik highlighter aan op mijn jukbeenderen, wenkbrauwbot (onder je wenkbrauw), neus en cupidoboog (boven je lip). Ik vind dit een prachtige highlighter/ shimmer powder – er zit ook al een kleine pan in 😛 – maar helaas is deze niet meer te verkrijgen. Maar bij elk merk is er wel een fijne en mooie higlighter te vinden.

MUL7

Vervolgens breng ik Blush aan op mijn wangen. Ik gebruik nooit echt een felle blush, maar ik ga meestal voor peachy/roze of taupe kleuren ❤

MUL8 MUL9

Dan.. over naar de oogschaduw! Ik breng meestal 2 kleuren aan uit een palette of ik gebruik 2 losse mono’s. Mijn favoriete palettes zijn toch echt wel van W7! 😉

MUL10

Als ik mijn oogschaduw heb aangebracht en heb geblend. Haal ik mijn eyeliner pen van Essence erbij en zet ik een lijntje op mijn ooglid. Ik maak meestal geen dun lijntje, ook ga ik nooit voor bold, maar ik houd het het liefst zo simpel en snel mogelijk door een middel-dik lijntje te zetten meet een kleine wing! – En ik moet eerlijk zeggen dat ik eyeliner in ongeveer een jaar pas goed onder de knie heb.. dus het geeft niet als het nog niet zo goed lukt –

MUL11

Daarna krul ik mijn wimpers met een wimperkrultang VOOR mijn mascara routine. Ik leg de nadruk op “voor” omdat ik niet wil dat jullie wimpers er straks niet meer zijn :P. Deze wimperkrultang is van de H&M.

MUL12

En dan kan ik mijn mascara erbij pakken! Ik gebruik als eerste laag voor boven en onder de mascara van Infinity Woman. En als tweede laag alleen op mijn bovenwimpers gebruik ik een dupe van de “Benefit They’re Real” mascara. Namelijk de “W7 Absolute Lashes”. En als ik een keer geen zin heb in die W7 mascara, pak ik er ook graag mijn Essence LasMania mascara bij ❤

MUL13 MUL14

Vervolgens kam ik mijn wenkbrauwen bij met een wenkbrauwborsteltje dat aan een wenkbrauwpotlood zit van PS Love (Cosmeticamerk van de Primark).

MUL15

En ten slotte breng ik een lipproduct aan! Meestal is dit een Lipstick – MAC TWIG!! :p – of een Matte lipcream of iets dergelijks.. En dan is mijn look helemaal af! Ik heb het getimed.. en ik doe er ongeveer 12 minuten over! Haha nou die 3 minute make-up challenge gaat mij nooit lukken!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.. ❤

– Wat is jouw dagelijkse make-up routine?

With Love,

Tionne ❤

2 gedachtes over “My Everyday Make-up ❤

Geef een reactie

