Herontdekte Producten ❤

ho23

Ja.. hebben we dat allemaal niet eens gehad? Je koopt een product, gebruikt het een paar weken en vervolgens ligt het een jaar onder alle andere beautyproducten en ben je het allang weer vergeten! Vandaag laat ik jullie mijn herontdekte producten zien die eigenlijk best wel fijn waren.. Lees je mee?

ho24

Ik begin bij het grootste product.. een oogschaduwpalette! Ik kreeg deze van mijn tante met Kerstmis vorig jaar. Oké, het is niet echt een jaar geleden maar toch al best lang! Het gaat hier om het W7 In the Buff : Lightly Toasted palette. Het is een prachtig palette met allerlei nude/aarde tinten, perfect voor een allerdaagse look. Ook swatch ik ze voor jullie..

ho25 ho26 ho1                                              Teddy bear – Wonderland – Cracker – Happy – Lady Luck – Twister

ho2                                                       Di Di – Delilah – Magic – Its a dream – Up in smoke – Dawn

ho4 Dan over naar een Body Splash van de H&M.. Deze ruikt super lekker! De geur heet “Vanilla Frost”. Ik vind ‘m ook echt naar vanille ruiken, dus het is een zachte geur. De Body Splash kreeg ik zo ongeveer een jaar geleden. ❤

ho5 ho6

En dan een lipkleur. Deze is helaas niet meer verkrijgbaar omdat de lip cream uit een LE van Essence kwam “Hello Autumn”. En nu het aan het weer gezien toch echt Herfst blijkt te worden, kan ik dit lipproduct weer te voorschijn halen. Ik draag eigenlijk nooit rood, maar dit is toch wel een mooi kleurtje!

ho7                                                       Essence Hello Autumn lip cream – 01 beauti-FALL red

ho8 De lip cream heeft een matte finish.

ho9 ho10

ho11

En dan nu mijn eerste Sleek product.. Als je Sleek zegt tegen een beautyfreak denken ze meestal aan oogschaduw of aan de Blush “Rose Gold”. Dit is een vrij bekende blush onder de beautyfreaks en die heb ik ook! Het is echt een prachtige blush. Zoals de naam als zegt, de blush is roze maar er zit ook goud in!

ho12 ho13                                                                    Sleek MakeUp blush – 926 Rose Gold

ho14 ho15                                                                                       Zo mooi.. ❤ho16

ho17

Nu een concealer.. Namelijk de Essence All About Matt high covering concealer! Zo, de naam is lang en het product is fijn. Ik heb ‘m in de kleur 20 Matt Nude, deze kan nèt op mijn huidskleur..

ho18 ho19

ho21 En ten slotte een product dat ik anders gebruik dan waar het eigenlijk voor bedoeld is.. De letters zijn eraf gevaagd, maar ik heb het kunnen opzoeken! Dit is de Essence “Say No To Dark Circles colour correcting concealer” in de kleur 30 bright rosé .. Eigenlijk een heel teleurstellend product, maar ik heb er toch wat van kunnen maken. Het is dus een concealer, maar hier zitten GLITTERS in! Wat? Wie wil er concealer met glitters.. even serieus! Daarom gebruik ik ‘m als highlighter 🙂

ho20                                                                    De letters zijn er helemaal af 😛

ho22                                                               Ja het is duidelijk.. een highlighter pour moi!

Dit waren dan al mijn herontdekte producten. Ik ga ze nu wel wat vaker gebruiken!

Ik hoop dat jullie dit artikel/review leuk vonden en ik ben heel benieuwd wat jullie herontdekte producten zijn! Dus graai tussen al je beautyproducten en misschien vind je wel een heel mooi product dat je helemaal vergeten was 😉

– Wat zijn jouw herontdekte producten?

With Love,

Tionne ❤

Geef een reactie

