I Love Fall TAG ❤

FALLTAG2

Yay! Het is weer bijna Herfst.. en naast het druilerige weer vind ik dit toch een héél mooi seizoen! Lekker warm binnen zitten met thee, de bladeren die van de bomen vallen en je kunt dan zo’n mooie en inspirerende foto’s maken 😀 En in dit artikel beantwoord ik wat vragen over de Herfst..

HT1 1. Wat is je favoriete Herfst Lipproduct?

Ik draag in de herfst voornamelijk Lipstick. En de meeste gaan in de Herfst voor hele donkere kleuren! Maar ik houd het bij wat donkerder nude, maar ik kan toch ook wel wat paarsige of rode kleuren tevoorschijn halen in de herfst wat ik normaal niet doe 😉

HT2 2. Welke kleur nagellak draag je het liefst in de Herfst?

Van geel, oranje en felroze in de zomer gaan we naar Bordeaux rood, bruin en donkerblauw in de herfst.. Dat past toch iets beter bij mijn kleding in dit seizoen! ❤

FALLTAG3 3. Wat is je favoriete herfstdrankje van Starbucks?

PSL. Pumpkin Spice Latte! Ik heb ‘m vorig jaar pas voor het eerst geproefd en dit drankje is echt héérlijk. Ook vind ik een warme chocolade melk lekker 😀

FALLTAG4 4. Wat is je favoriete geurkaars in de herfst?

Ik brand niet echt veel kaarsen in de herfst.. Maar deze herfst wil ik dat toch wel gaan doen! Ik denk aan vanille, kaneel of een andere heerlijke geur. Weten jullie lekkere geuren?

HT4 5. Welke sjaal of accessoire draag je het liefst in de herfst?

Als ik een muts draag is het een beanie. Die zie je op de foto. Comfortabel, hip en de kleur past bij het seizoen. En daarbij draag ik deze fijne, warme sjaal! ❤

FALLTAG5 5. Wat is je favoriete Halloween film?

Met kerst kijk ik natuurlijk graag naar Home Alone en nog véél meer andere klassieke kerstfilms. Maar met halloween kijk ik niet echt speciale films. Ik heb ooit Fun Size – met Victoria Justice in de hoofdrol – gezien en die film behoort tot halloweenfilms. Niet eng maar meer comedy 😛

FALLTAG6 6. Wat voor snoep eet je het liefst tijdens Halloween?

Uhm.. nou ik vier Halloween niet elk jaar zo enthousiast en uitgebreid als de Amerikanen (omdat we natuurlijk in Nederland nooit zo epic Halloween vieren als daar.. ugh 😦 ). En daarom heb ik niet echt een favoriet snoepgoed.. Wel wil ik ooit in mijn leven nog Candy Corn proberen!

FALLTAG7 FALLTAG8 7. Wat draag je tijdens Halloween?

Zoals ik net al heb aangegeven vier ik Halloween niet zo uitgebreid. Maar als ik dan toch een Halloween outfit moest uitkiezen zou ik heel graag iets van een zeemeermin, Cat Woman, Super Girl of duivel zijn!

FALLTAG9 8. Wat vind jij het leukste aan de herfst?

Dragen van sweaters, veel PSL en Green Tea, Timberlands, de kleuren, Fashion trends van nu, Halloween en nog héél veel meer!

Dit was dan de “I Love Fall TAG”. Ik wil hierbij iedereen taggen die ook blij is dat de herfst er weer aankomt! ❤

FALLTAG1

– Wat vind jij leuk aan de herfst?

With Love,

Tionne ❤

Dit bericht werd geplaatst in TAG en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

