Guerlain Écrin 4 Couleurs Eyeshadow Palette ❤

Guerlain3

In deze review ga ik een prachtig High-end oogschaduw palette voor jullie swatchen! Dit palette kreeg ik van mijn héle lieve tante.. maar zijn jullie benieuwd naar mijn mening over de kleuren en de kwaliteit? Lees dan snel verder..

Zoals ik al zei.. een High-End palette. Dit oogschaduw palette is namelijk van het merk Guerlain, Guerlain is een Frans cosmetica/parfum merk. Een prachtig merk dat het sowieso je geld waard is! Ik snap natuurlijk dat vele dat er niet voor over hebben, maar Guerlain heeft toch wel echt mooie producten van een zeer hoge kwaliteit. ❤

Guerlain4 Guerlain8 Het palette dat ik review heet “11 Les Roses”. En die naam heeft het palette niet voor niets, want er zitten vier hele mooie roze-tinten in. Meestal draag ik nooit roze maar met deze kleuren kan ik echt iets heel moois.. 😉

Guerlain7

Wat een parel! ❤

Guerlain6 En dan de swatches.. wauw zeg! Zoals je ziet zit er een hele lichte kleur bij, die gebruik ik als Highlighter op mijn wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek. Ook zitten er twee èchte roze kleurtjes bij. Die kunnen op het bewegend ooglid! En dan de bruine/paarse kleur met roze shimmers erin past heel mooi in de buitenste ooghoek, dat geeft wat meer dimensie in je look. 😀

Guerlain2

Ik ben ook zóóó verliefd op de verpakking! Je kunt ook echt voelen dat het van zeer goede kwaliteit is, omdat de verpakking heel stevig en “echt” voelt. Ook vind ik het gouden niet goedkoop ogen, maar juist heel chique! ❤

Guerlain1

Het palette kwam trouwens in een zwart fluwelen hoesje.. Sorry dat er wat stofjes opzitten haha.

Ik ben echt heel blij met het palette en ik gebruik het ook héél regelmatig! Vooral de highlighter en bruin/paarse kleur zijn favoriet 🙂

– Heb jij iets van het merk Guerlain? En wat vind je van dit product?

With Love,

Tionne ❤

6 gedachtes over “Guerlain Écrin 4 Couleurs Eyeshadow Palette ❤

  1. Pingback: Valentine’s Day Make-up Look 2016 ❤ |

Geef een reactie

