Hoe Ik Mijn Nagels Verzorg ❤

nc10

Ik krijg heel vaak de vraag “Hoe krijg je jouw nagels zo lang?” of “Zijn dat je echte nagels?”.. Nou in deze blogpost ga ik daar zeker antwoord op geven! Ben je benieuwd naar hoe ik mijn nagels verzorg en of ik ooit nepnagels heb? Lees dan verder..

Ik heb al eerder een blogpost gemaakt over een vraag die vaak word gesteld. Zo heb ik een “Hoe Ik Mijn Instagram Foto’s Bewerk” artikel geschreven. In dit artikel geef ik antwoord op de vragen over mijn nagels!

Uhm.. Ja. Mijn nagels zijn echt en ze zijn dus gewoon van mezelf. Ongeveer 4 weken geleden heb ik nepnagels opgehad, die waren van de Primark. Dat was gewoon omdat ik ze supermooi vond, maar meestal draag ik nepnagels eigenlijk nooit. Ook heb ik nog nooit Acryl, Gel, Solar of dergelijken op mijn gewone nagels gehad.

En ik heb tijden dat ze best op perfecte lengte zijn – zoals nu -, maar soms heb ik ze ook echt kort gehad en miste ik mijn lange nagels wel. Het is heel belangrijk om je nagels en eromheen goed te verzorgen. Hoe ik dat doe lees je verder in het artikel 😀

nc1 1. Vijlen

Ik gebruik een normale vijl of een glasvijl. Ik kan je een glasvijl aanraden, want die zijn beter voor je nagels. Je kunt een glasvijl makkelijk scoren bij de Action voor héél goedkoop natuurlijk! Ik heb mijn nagels het liefst afgerond of vierkant, dat is dan ook pas mogelijk als ze allemaal ongeveer even lang zijn. Ook is het belangrijk om haakjes of andere vervelende hoekjes van je nagel af te vijlen, want anders ga je er steeds aan zitten en is je nagel binnen een paar minuten weer kort..

nc2 nc3 2. Basecoat

Je hoeft natuurlijk niet de duurste basecoat te halen. Begin bij Essence of Catrice, zij hebben veel keus! Je hebt versterkende en basecoats die je nagels snel langer maken. Noem maar op.. Koop een basecoat die op jouw gevoel goed is voor je nagels. ❤

nc4

nc5

nc6

3. Nagelriem Olie

Nagelriem Olie of in het Engels : “Cuticle Oil”. Je kunt er al snel een vinden bij de Primark of bij de Kruidvat. Dit verzorgt je nagelriemen en heeft dan ook effect op de groei. Tip : Duw na het inwrijven van de olie je nagelriemen naar achter met een bokkenpootje of met de achterkant van een pincet. Dit helpt je nagels sneller met groeien!

nc7

nc8

nc9

4. Handcrème

Als allerlaatst breng ik altijd een (verzorgende) handcrème aan. Zo verzorg je je handen èn je nagels heel goed!

Dit waren al mijn tips over het verzorgen van je nagels. Ik hoop dat dit artikel nuttig is geweest 😉

– Hebben mijn tips jou geholpen?

With Love,

Tionne ❤

8 gedachtes over “Hoe Ik Mijn Nagels Verzorg ❤

Geef een reactie

