H&M Nail Polish – Red Scarlet ❤

redscarlet1

In dit artikel review ik een prachtige, betaalbare nagellak van de H&M! Een kleurtje dat je – vind ik dan – altijd mag dragen. Vooral nu in de Herfst 🙂 Ben je ook benieuwd naar deze super nagellak? Lees dan verder..

Deze sappige rode kleur is verkrijgbaar bij de H&M. Helaas heb je volgensmij niet in alle filialen een cosmetica-schap, maar tegenwoordig is dat bij de meeste wèl het geval 🙂

redscarlet7

Ik vind de kleur perfect voor de herfst, maar ook in de zomer zou deze lak heel draagbaar zijn geweest! Ik ben best en liefhebber van rode nagellak.. ❤ En dan het liefst donkerrood 😉

redscarlet3

Ik vind de naam ook heel erg passen bij het kleurtje!

redscarlet4

redscarlet5

Op de foto heb ik slechts één laagje aangebracht. Dat is zo te zien ook goed genoeg! Wat een top kwaliteit voor de spotgoedkope prijs 😀

redscarlet6

Ik vind het kwastje opzich ook best fijn in gebruik. De nagellak is héél goed dekkend en ben je dus al klaar met een laagje. Daar word iedereen wel blij van!

redscarlet2

Dit was dan mijn review over de Red Scarlet nagellak. Ik kan de nagellak van de H&M erg aanraden! Goed dekkend, blijft lang zitten en het kwastje gaat fijn te werk.

H&M Nail Polish – Red Scarlet €1,99

– Welke kleur nagellak draag jij het liefst in de herfst?

With Love,

Tionne ❤

Geef een reactie

